بایدن اوکراین را با افغانستان و عراق اشتباه گرفت

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر بایدن اوکراینی ها را ایرانی ها خواند
بایدن اوکراینی ها را ایرانی ها خواند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.03.2024
عضو شوید
جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده در مصاحبه ای با ام اس ان بی سی اشتباه کرد و اوکراین را با افغانستان و عراق اشتباه گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، رئیس جهور امریکا گفت: ما به دنبال (رهبر سابق گروه تروریستی بین المللی القاعده اسامه) بن لادن بودیم تا این که او را حذف کردیم. اما همزمان، ما نباید به اوکراین می رفتیم. یعنی نباید وارد عراق و افغانستان می شدیم. نیازی به این کار نبود. بایدن گفت، این فقط مشکلات بیشتری را ایجاد کرد.
پیش از این، کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید خاطرنشان کرد که سخنرانی بایدن در اجلاسG7 با رهبران متوفی فرانسه و آلمان در ارتباط بوده، غیرعادی نیست.
پیش از این، بایدن برای دومین بار در چند روز گذشته نام رهبران اروپایی را به هم ریخت و گفت که در سال 2021 با هلموت کهل صدراعظم سابق آلمان که در سال 2017 درگذشت، ارتباط برقرار کرد. پیش از این، رهبر امریکا در مورد ارتباط اخیر خود با فرانسوا میتران، رئیس جمهور فرانسه که تقریباً 30 سال پیش درگذشت، صحبت کرد.
بایدن اغلب چنین ملاحظات را انجام می دهد؛ او می گوید که چگونه با یک نماینده کنگره که واقعاً در مراسم حضور نداشت عکس گرفت، وزرای خود و رهبران چین را گیج کرد و پس از به قدرت رسیدن چارلز سوم بر تاج و تخت بریتانیا گفت: "خدا ملکه را حفظ کند" فوت کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала