چگونگی زندگی سربازان اوکراین از زبان اسیر اوکراینی

© Sputnik / Russian Defence Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر Сдача в плен последней группы украинских боевиков с "Азовстали"
Сдача в плен последней группы украинских боевиков с Азовстали - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.04.2024
عضو شوید
اسیر جنگی اوکراینی از آموزش ناکامل و عدم پرداخت معاش در قوایی مسلح اوکراین خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، اسیر جنگی اوکراین گفت که مشکل قوای مسلح اوکراین در عدم آموزش نظامی نهفته است.
وی در ادامه افزود: "هیچگونه آموزش نظامی، آنطور که باید و شاید است وجود نداشت. ما دو روز در خارکف در زیرزمین ماندیم. لباس، وسایل، زره به ما دادند، بعد گفتند یک ماه آموزش خواهیم دید. چند روز بعد به ما گفتند که به زاپاروژیه می رویم. همه را فرستادند، جمع کردند، اسلحه دادند، گفتند آنجا با شما آموزش می دهند. ما به زاپاروژیه رسیدیم، اما معلوم شد که ما به اورخوف به زیرزمین خانه ای رسیدیم. دو بار به محل تمرین رفتیم، تیراندازی کردیم، یکبار آرپی جی فیر کردیم و دو بمب دستی پرتاب کردیم و خلاص. همه آموزش همین بود".
Военнослужащие во время посадки в самолет ВКС России Ил-76 МД - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.01.2024
کیف به مبادله اسیران و ساقط شدن طیاره ایل -76 روسی اعتراف کرد
اسیر اوکراینی در ادامه افزود: " مشکل دیگر عدم پرداخت معاش بود. پول کافی دریافت نکردیم. من یکبار فقط بیست هزار حقوق گرفتم و بقیه را هم نمی دانم. شنیدم خیلی ها می گویند برخی حتی حقوق خود را هم دریافت نکرده اند. یک ماه عده ای نیامدند، آنهایی که من هم با آنها بسیج شده بودم، گفتند که چیزی دریافت نکرده اند. افسران، اطلاعاتی در مورد اینکه آیا پول خواهند داد یا نه به ما نمی دهند. نمی دانم پول فرستادند یا نه، من همسر و مادر متقاعد در خانه دارم".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала