یورش موشکی حوثی ها به یک کشتی در نزدیکی یمن

© Photo / U.S. Navy/Samantha AlamanАмериканский эсминец USS Mason (DDG 87) рядом японским эсминцем класса "Мурасаме" Akebono (DD 108) в Аденском заливе перед началом операции "Страж процветания"
Американский эсминец USS Mason (DDG 87) рядом японским эсминцем класса Мурасаме Akebono (DD 108) в Аденском заливе перед началом операции Страж процветания - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2024
عضو شوید
نیروی دریایی بریتانیا از یورش به یک کشتی در نزدیکی بندر المخای یمن خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، دفتر عملیات تجارت دریایی نیروی دریایی بریتانیا (UKMTO) در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد، که داده های درباره ی یک حادثه طبقه بندی شده به عنوان یورش در 54 مایل دریایی شمال غرب بندر المخای یمن دریافت کرده است.
یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2024
یورش حوثی ها به یک کشتی تانکر گاز مایع امریکایی در دریای سرخ
در پیامی که در صفحه اداره عملیات تجارت دریایی بریتانیا منتشر شد، آمده است: "اداره ای تجارت دریایی بریتانیا گزارشی مبنی بر وقوع یک حادثه در 54 مایل دریایی شمال غرب المخا در یمن دریافت کرد. مقام ها در حال بررسی هستند".
یادآوری می کنیم، که جنبش حاکم انصارالله (حوثی‌ها) در شمال یمن که کنترل بیشتر سواحل دریای سرخ یمن را در دست دارد، پیش از این پشتیبانی خود از فلسطین و قصد خود برای یورش به هر کشتی در پیوند با اسرائیل را اعلام کرده بود و از دیگر کشورها خواسته بود که خدمه خود را از آنها فراخوانند و در دریا به آنها نزدیک نشوند. آنها در عین حال اعلام کردند، که هیچ دخالتی در آزادی دریانوردی در منطقه و هیچ دخالتی در کشتی های دیگر کشورها ندارند. در بحبوحه یورش ها در دریای سرخ، برخی از شرکت ها تصمیم گرفته اند حمل و نقل از طریق دریای سرخ را متوقف کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала