نظر دانشمند علوم سیاسی نظامی در مورد تمرینات فعلی قوای مسلح روسیه

© Sputnik / Ramil Sitdikovتانک روسی« ارماتا» - پدیده نو در جهان تسلیحات
تانک روسی« ارماتا» - پدیده نو در جهان تسلیحات - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2024
عضو شوید
کارشناس نظامی پرنجیف: ما آمادگی خود را برای پاسخ دادن به تسلیحات نظامی ناتو نشان خواهیم داد.
به گزارش اسپوتنیک، الکساندر پرنجیف، دانشمند علوم سیاسی نظامی، در مورد پیام ستردرستیز قوای مسلح روسیه در مورد آمادگی برای تمرینات استفاده از تسلیحات هستوی غیر استراتژیک در رادیو اسپوتنیک اظهار نظر کرد.
بر اساس بیانیه مطبوعاتی وزارت دفاع روسیه، لوی درستیز قوای مسلح روسیه آماده سازی برای تطبیقات استفاده از سلاح های هسته ای غیر استراتژیک را آغاز کرده است. به دستور قوماندان عمومی قوای مسلح فدراسیون روسیه، به منظور افزایش آمادگی نیروهای هسته ای غیراستراتژیک برای انجام مأموریت های رزمی، ستاد کل آمادگی برای برگزاری رزمایش در نزدیکی را آغاز کرده است.
Пуск межконтинентальной баллистической ракеты Ярс в рамках российских ядерных учений с пусковой площадки в Плесецке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2024
روسیه تطبیقات نظامی با تسلیحات هستوی را آغاز می کند
وزارت دفاع افزود که در این تطبیقات استفاده از سلاح‌های هسته‌ای غیراستراتژیک مورد بررسی قرار خواهد گرفت. روی آنتن رادیو اسپوتنیک، یک دانشمند علوم سیاسی نظامی، دانشیار بخش تحلیل سیاسی و فرآیندهای روانی-اجتماعی دانشگاه اقتصاد روسیه.
پلخانوف الکساندر پرنجیف گفت در مورد چه نوع سلاحی صحبت می کنیم. " سلاح‌های هسته‌ای غیراستراتژیک عمدتاً راکتهای با برد کوتاه و متوسط ​​و همچنین بمب‌های هوایی هستند که دارای بار هسته‌ای هستند، به طور مثال، دستگاه های اسکندر (راکت عملیاتی - تاکتیکی) در صورت مجهز شدن به شارژ هسته‌ای، سلاح‌های غیراستراتژیک هستند. این کارشناس علوم سیاسی نظامی گفت: "ما در مورد این صحبت می‌کنیم تا به ناتو نشان دهیم که روسیه آماده است تا با تمام ابزارهای موجود، از جمله استفاده از سلاح هسته‌ای، از خود دفاع کند، اگر ناتو اقدامات تهاجمی علیه فدراسیون روسیه و جمهوری بلاروس را آغاز کند".
وی ادامه داد: هدف از هر تطبیقات نظامی آماده نمودن نیروها برای دفع برخی تهدیدات است. " اخیراً اظهارات بسیاری از سوی نمایندگان غربی مبنی بر قصد آنها برای آغاز جنگ علیه روسیه در اوکراین مطرح شده است. اسلحه برای شکست دادن آنها در سطل زباله هستند به همین دلیل است که این تمرینات امروز برگزار می شود... ما آمادگی خود را برای مقابله با تهدیدات اعلام شده علیه ما نشان می دهیم که نیروها برای مقابله با این تهدیدات، این همان کاری است که من می فهمم.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала