قوای روسیه دو شهرک را در منطقه نظامی شمالی آزاد کرد

© Sputnik / Viktor Tolochko /  مراجعه به بانک تصاویر Бронетехника во время совместных стратегических учений вооруженных сил России и Белоруссии "Запад-2017" на Осиповичском полигоне в Могилевской области
Бронетехника во время совместных стратегических учений вооруженных сил России и Белоруссии Запад-2017 на Осиповичском полигоне в Могилевской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2024
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه خبر داد که قوای مسلح روسیه سولوویوو در DPR و کوتلیاروفکا در منطقه خارکف را آزاد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع خبر داد که قطعات "قوای مرکز" در نتیجه اقدامات موفقیت آمیز، شهرک سولوویو، جمهوری خلق دونتسک را آزاد کردند.
کوتلیاروفکا توسط مبارزان گروه "غرب" آزاد شد که همچنین وضعیت را در خط مقدم بهبود بخشیدند.
آزادسازی کوتلیاریوکا وضعیت نیروهای مسلح اوکراین را در کیسلوکا، واقع در چند کیلومتری شمال، به طور قابل توجهی پیچیده می کند. اگر بتوان دشمن را از این دو روستا بیرون راند، آنگاه راه ایوانوفکا از جنوب برای نیروهای روسی باز خواهد شد. پیشرفت در این جهت باعث کاهش سر پل اوکراینی در شرق کوپیانسک در ساحل چپ اوسکول می شود.
یک روز قبل، وزارت دفاع از آزادسازی اوچرتینو خبر داد که از نظر استراتژیک برای قوای روسیه مهم است. این دهکده در ارتفاع فرماندهی واقع شده است و می تواند به عنوان یک سکوی پرشی مناسب برای توسعه یک حمله در دو جهت به طور همزمان عمل کند: به سمت جناح گروپ اوکراینی که سعی در حفظ مواضع در جنوب روستا دارد یا به سمت نووگورود و تورتسک.
آزادسازی سولویوو این امکان را فراهم می کند که از تاقچه اوچرتینسکی در برابر حمله به جناح محافظت شود. بنابراین ، سربازان روسی در حال گسترش سرپلی هستند که پس از دستیابی به موفقیت در ارتفاعات اوچرتینسکی به دست آوردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала