نهاد آنروا علیرغم حمله احتمالی اسرائیل در رفح باقی می ماند

© AP Photo / Hatem AliПалестинцы сидят возле своего дома после израильских авиаударов в лагере беженцев Рафах на юге сектора Газа, 12 октября 2023 года
Палестинцы сидят возле своего дома после израильских авиаударов в лагере беженцев Рафах на юге сектора Газа, 12 октября 2023 года - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2024
عضو شوید
آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (آنروا) در حالی که اسرائیل برای عملیات در رفح در جنوب نوار غزه آماده می شود، در شبکه ایکس گفت که در این شهر باقی خواهد ماند.
به گزارش اسپوتنیک، یوآو گالانت وزیر دفاع اسرائیل روز یکشنبه در جریان بازدید از نوار غزه اظهار داشت که جنبش تندرو فلسطینی حماس به دنبال دستیابی به توافق آتش بس نیست و در همین راستا دستور ورود قوای مسلح به رفح را صادر کرده است.
به زودی داده می شود نیروهای دفاعی اسرائیل (IDF)، پیش از عملیات زمینی برنامه ریزی شده در رفح، اعلامیه هایی را منتشر کردند که در آن از ساکنان بخش شرقی شهر خواسته شد تا به مناطق انسانی تخلیه شوند. آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (آنروا) در حالی که اسرائیل برای عملیات در رفح در جنوب نوار غزه آماده می شود، در شبکه ایکس گفت که در این شهر باقی خواهد ماند.
یوآو گالانت وزیر دفاع اسرائیل روز یکشنبه در جریان بازدید از نوار غزه اظهار داشت که جنبش تندرو فلسطینی حماس به دنبال دستیابی به توافق آتش بس نیست و در همین راستا دستور ورود قوا به رفح را صادر کرده است. حالا معلوم می شود که نیروهای دفاعی اسرائیل (IDF)، پیش از عملیات زمینی برنامه ریزی شده در رفح، اعلامیه هایی را منتشر کردند که در آن از ساکنان بخش شرقی شهر خواسته شد تا به مناطق انسانی تخلیه شوند. همزمان، این آژانس تاکید کرد که حمله قوای اسرائیل به رفح به معنای رنج و مرگ جدید برای مردم غیرنظامی خواهد بود.
قابل ذکر است که اسرائیل در 7 اکتوبر 2023 مورد حمله راکتی بی‌سابقه‌ای از نوار غزه قرار گرفت. پس از این، جنگجویان جنبش حماس فلسطین وارد مناطق سرحدی شده و به سوی نظامیان و غیرنظامیان آتش گشودند و بیش از 200 گروگان را به گروگان گرفتند. به گفته مقامات، حدود 1.2 هزار نفر جان خود را از دست دادند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала