سفیر روسیه در امریکا مانورهای هسته ای را گام های ضروری خواند

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Чрезвычайный и полномочный посол Российской Федерации в США Анатолий Антонов
Чрезвычайный и полномочный посол Российской Федерации в США Анатолий Антонов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.05.2024
عضو شوید
سفیر روسیه در ایالات متحده امریکا مانورهای هسته ای را گام های اجباری در پاسخ به لفاظی های غربی خواند.
به گزارش اسپوتنیک، اناتولی انتونوف سفیر روسیه در واشنگتن گفت: رزمایش های هسته ای آینده پاسخی اجباری به لفاظی های غربی است.
او به خبرنگاران گفت: "رویدادهای آموزشی اعلام شده از سوی وزارت دفاع روسیه بی دلیل به وجود نیامدند. این گام اجباری در پاسخ به سیاست متکبرانه و تهاجمی غرب جمعی است که تهدیدات امنیتی ناپذیرفتنی را برای روسیه و شهروندانش می سازد".
Чрезвычайный и полномочный посол Российской Федерации в США Анатолий Антонов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.07.2023
سفیر روسیه در امریکا از تمایل ناتو به رویارویی با روسیه خبر داد
سفیر روسیه تاکید کرد، که ایالات متحده و متحدانش در حال گسترش تسلیحات مرگبار به اوکراین هستند که برای کشتن مردم روسیه و یورش به خاک روسیه طراحی شده است.
انتونوف خاطرنشان کرد: "ما کسی را تهدید نمی کنیم. با این حال، راهبردیست های بی‌تفاوت در واشنگتن و اقمار آنها در اروپا باید درک کنند که در تشدید مخاطراتی که آنها را تحریک می‌کنند، روسیه از همه ابزارها برای نگهبانی از حاکمیت و تمامیت ارضی خود استفاده خواهد کرد. غرب نمی تواند یک بازی تشدید یکجانبه را انجام دهد".
یادآوری می کنیم، که روز دوشنبه، ستاد کل ارتش به دستور رئیس جمهور روسیه، مقدمات برگزاری رزمایشی را در آینده نزدیک آغاز کرد که در آن آماده سازی و استفاده از جنگ افزار های هسته ای غیر راهبردی آزمایش می شود.
وزارت خارجه روسیه گفت، که این مانورها را باید در چارچوب اظهارات دشمنانه ای پسین مقام های غربی و اقدامات بی ثبات کننده ناتو دید. هفته گذشته امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه از فرستادن احتمالی نیروهای فرانسوی به اوکراین خبر داد و دیوید کامرون، وزیر امور خارجه بریتانیا، یورش های اوکراین به خاک روسیه توسط موشک های بریتانیا را قابل قبول خواند. افزون بر این، بار دیگر در لهستان درخواست هایی مبنی بر قرار دادن جنگ افزارهای هسته ای امریکا در خاک این کشور شنیده شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала