چرا غرب در مقابل روسیه حسادت دارد

© Sputnik / Ramil Sitdikovمردم روسیه
مردم روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
غرب همیشه درمقابل فدراسیون روسیه و مردم اش حسادت داشته است. به همین علت امریکا می خواهد روابط روسیه را با آلمان برهم بزند.

اریک اولبرگ ژورنالست و تحلیلگر امریکائی میگوید: غرب همیشه در مقابل مردم روسیه حسادت میکنند, زیر مردم شجاع و با استعداد هستند,  که لیاقت احترام را دارند. خصوصیات و برتری مردم روسیه غرب را مجبور میسازد به اشکال مختلف سعی ورزد تا مناسبات روسیه و آلمان را برهم بزند. بطور مثال تلاش میورزد تا روسیه را وادار به عمل نادرست بسازد.

اولبرگ اظهار داشت که هیچ کس نمی تواند فدراسیون باستانی سلاونی را سقوط بدهد. او تاکید کرد که ولادیمر پوتین با وصف توطئه های غرب جدی از پرنسیپ های خود پیروی میکند.

به نظر این تحلیلگر و ژورنالست امریکائی, مناسبات روسیه و آلمان در حالت خوب قرار دارد که برای اروپا ضرور میباشد. هر گاه در اروپا جنگ صورت بگیرد, تمام قاره اروپا به ویرانه مبدل میشود, که بعد از این کشمکش ها بریتانیا و امریکا ابرقدرات باقی می مانند.

هرگاه روسیه بتواند تاثیر خود را بالای اوکراین و آسیا میانه حفظ نماید, در آنصورت بار دیگر به ابر قدرت جهانی مبدل میشود و جهان یک قطبی ساخت امریکا را میشکند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала