مربیان کوماندو نظامی امریکا وارد اوکراین شدند

© Flickr / DVIDSHUBنظامیان آمریکایی در اوکراین
نظامیان آمریکایی در اوکراین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امروز 300 نفر از نظامیان آمریکایی برای تعلیم و تربیه نیروهای مسلح اوکراین وارد این کشور شدند. این مطلب را حفری پایت، سفیر ایالات متحده در اوکراین اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری"ریانووستی" آمریکایی ها وارد شهر لووف اوکراین شده اند ومحل آموزش سربازان اوکراینی یک مرکز تعلیمی در ولایت لووف اوکراین میباشد.

مقامات اوکراین همچنین در انتظار ورود حدود 200 مربیان نظامی کانادایی هستند که قرار است طی چند سال در اوکراین مستقر باشند. به گفته مقامات کانادا، اتاوا قصد دارد به کیف "در تلاش برای حفظ استقلال، امنیت و ثبات خود" کمک کند. در نظر است نظامیان کانادایی در یکی از میدان های تیر در سرحد اوکراین و پولند مستقر شوند.

مقامات اوکراین در ماه اپریل سال گذشته ی میلادی، حملات نظامی را علیه مخالفان ساکن منطقه ی مسکونی راه اندازی کرده اند. بر اساس آمار دریافت شده از سازمان ملل متحد، تنها شمار قربانیان بی گناه این درگیری تا به امروز به4800 تن می رسد. در ماه دسامبر سال گذشته ی میلادی، به پادرمیانی سازمان امنیت و همکاری های اروپا، میان نیروهای مخالف و ارتش کشور، توافق هایی حاصل شده است. از روز 9 جنوری سال جاری میلادی، شمار تلفات ناشی از رگبار و بمباران خانه های مسکونی شهر های مختلف اوکراین منجمله دانتسک، افزایش مییابد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала