ویکتور ایوانوف: افغانستان باید عضو کامل الحقوق سازمان شانگهای باشد

© Sputnik / Ruslan Krivobok /  مراجعه به بانک تصاویر ویکتور ایوانوف
ویکتور ایوانوف - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نظر ویکتور ایوانوف رئیس اداره کنترول مواد مخدر روسیه

افغانستان باید به صفت عضو کامل الحقوق سازمان شانگهای تصویب شود، تا مبارزه با تولیدکنندگان مواد مخدر را تشدید کند. این نظر را ویکتور ایوانوف رئیس اداره فدرالی کنترول مواد مخدر روسیه در روز سه شنبه در اجلاس مشورتی رهبران ارگان های ذیصلاح دول عضو سازمان همکاری شانگهای که صلاحیت در باره مبارزه با تجارت غیرقانونی مواد مخدر را دارا می باشند، اظهار داشت.

او گفت: " ما بیاد بصورت اعظمی به افغانستان در مورد رهایی از پرابلم جهانی تولید مواد مخدر کمک نمائیم. از این نقطه نظر پیشنهاد ابتکار به نمایندگی از وزرا عنوانی روسای دول سازمان همکاری شانگهای در باره تصویب افغانستان به صفت عضو کامل الحقوق سازمان شانگهای به ارتباط اهمیت همگرایی هرچه بیشتر نزدیک در پروسه های اقتصادی سازمان همکاری شانگهای به هدف انکشاف الترناتیپ و نابودسازی تولید مواد مخدر معقول میدانم.

ایووانوف همچنان اظهار داشت که در حال حاضر خروج نیروهای بین المللی مساعدت به امنیت در افغانستان — ایساف، از افغانستان نزدیک شده میرود.

ایوانوف افزود: بدون شک، امریکا و ناتو قصد دارند مواضع ستراتیژیک شان را، هم در افغانستان و هم در منطقه اسیای مرکزی، حفظ کنند. در عین حال، هدف سیاست انها شانه خالی کردن کامل از مسوولیت به خاطر حل مساله تولید بزرگ مقیاس مواد مخدر در افغانستان را پیشبینی میکند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала