مردم روسیه از پوتین حمایت میکنند

© Sputnik / Ramil Sitdikovمردم روسیه
مردم روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هواداران پوتین دموکراسی روسیه را تایید کرده و همچنین حامی نظریه ایدالوژی رئیس جمهور درباره حق روسیه برای تعیین مستقلانه راستای رشد خود هستند.

بنیاد توسعه جامعه مدنی روسیه در یک کار تحقیقی مراحل شکل گیری، ساختار و ارزش ها و همچنین سیمای جامعه شناسی روسیه شهروندان طرفدار ایدالوژی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و حامی برنامه سیاسی وی را تشریح کرده است.

به نوشته روزنامه"ایزوستیا"، در این سند گفته می شود طرفداران پوتین دموکراسی روسیه را تایید کرده و همچنین حامی نظریه ایدالوژی رئیس جمهور درباره حق روسیه برای تعیین مستقلانه راستای رشد خود هستند. هواداران پوتین تمام اقدامات وی در شرایط تحریمات غرب را تایید کرده و همچنین خودشان از راه حمایت از نامزدهای پیشنهادی رئیس جمهور روسیه برای سمت های انتخابی، بر سیاست تاثیر می گذارند.

در سند خاطرنشان می شود تعداد هواداران پوتین در نتیجه فشار سیاسی و اقتصادی غرب از لحاظ کمی و کیفی افزایش یافته است.

15 % هواداران پوتین در شهرهای دارای بیش از یک میلیون نفر جمعیت، 19 % آنها در شهرهای دارای جمعیت بیش از 250 هزار نفر تا یک میلیون نفر، 14 % آنها در شهرهای دارای جمعیت بین 50 تا 250 هزار نفر ، 17 % آنها در شهرهای دارای کمتر از 50 هزار نفر جمعیت و 29 % آنها در روستاها زندگی می کنند.

 27 % هواداران پوتین 18 تا 30 ساله، 24 % آنها 31 تا 45 ساله، 24 % آنها 46 تا 60 ساله و 24 % آنها بیش از 60 ساله هستند.

به این ترتیب رئیس جمهور روسیه در بین تمام مردم و در تمام نقاط کشور، چه شهرهای بزرگ ویا کوچک و چه روستاها تقریبا به میزان یکسان طرفدار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала