سرگی ناریشکین: زمان جستجوی توافقات نو با اروپا فرا رسیده است

© Sputnik / Sergei Subbotin /  مراجعه به بانک تصاویر سرگی ناریشکین
سرگی ناریشکین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقاله سرگی ناریشکین

سرگی ناریشکین رئیس دومای دولتی در مقاله برای روزنامه «روسیسکایا گازیته» تحت عنوان «متحدین طبیعی» اتحادیه اروپایی را به جستجو و پیشبرد مشترک اجندای نو متحد کننده فرا خوانده است.

رئیس دومای دولتی می نویسد: " به تفاوت از سیاستمداران فعلی غرب، مردم که اعمار اروپای بزرگ را اغاز کرده بودند، دروس عبرت جنگ اول و دوم جهانی را میدانستند. انها تا به حال میگویند که با توسعه ناتو اشتباه صورت گرفته و اروپا با حرکت در پیشاپیش کشور که هزاران میل از قاره دور قرار دارد، خود را با خطر جدی مواجه می سازد". موصوف اشاره نموده که حوادث در اوکراین ثبوت نوبتی ان گردید که کشورهای عضو اتحادیه اروپایی باید مشی سیاست خارجی خود را مستقلانه تعیین کنند.

ناریشکین به دول اروپایی در این باره هشدار میدهد که اگر انها حالا مقاومت نشان ندهند، پس بعداً "لیبرالیزه ساختن" امریکا با استفاده ماهرانه از وسیله سازمان تجارت جهانی، تمام موسسات اقتصادی اروپایی را کاملاً از بین خواهد برد.

ناریشکین می نویسد، سازمان اروپایی بسیار خوب میداند که امریکا نه از نقطه نظر جغرافیایی و نه هم از نقطه نظر طرز تفکر هیچگاهی نسبت به روسیه به ان نزدیکتر نخواهد شد و وابستگی به بیروکراسی بین المللی تحت قیادت وزارت خارجه امریکا همین اکنون قاره را به بنبست کشانده است.

ناریشکین اشاره میکند: " نظر به اینکه هراس افگنی پروپاگندی وزارت خارجه از بین خواهند رفت، تعداد هرچه بیشتر مردم در اروپا درک خواهند کرد که انها را یکبار دیگر بازی دادند".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала