نگرانی شهروندان بریتانیا نسبت خروج انگلستان از اتحادیه اروپا

© Flickr / Giampaolo Squarcinaعلم الاتحاد الأوروبي
علم الاتحاد الأوروبي - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شهروندان بریتانیا که در کشور های خارجی زنده گی میکنند، نسبت خروج بریتانیا کبیر از اتحادیه اروپایی نگران هستند

نخست وزیر بریتانیا  بعد پیروزی در انتخابات 7 می اظهار داشت که، همه پرسی را در باره خروج کشور از اتحادیه اروپا در سال 2017 را اندازی مینماید. اما این موضوع شهروندان ان کشور را نگران ساخته است.
انگلستان،  اتحادیه اروپایی را بار ها متهم کرده ست که انها سیل از مها جران به بریتانیا را داده اند ، در نتیجه جاه های کاری مردم کشور را بند انداخته  اند و برای کارمندان دولت درد سر خلق  کرده اند.  موج از احساسات پیرامون سوالات در قسمت مهاجرت یکی از موضوعات عمده را تشکیل میدهد که سبب خروج کشور از اتحاده اروپا گردیده است.
اما هیچ کس در باره صد ها هزار شهروندان بریتانیا فکر نمی کند که در سایر کشور های عضو اتحادیه اروپایی بطور مثال در شهرک"شانتی" با طبیعت زیبا که در   شمال پاریس موقیعت دارد، زندگی مینمایند. درین جاه میتوان صد ها چای خانه انگیس ها مشاهده نمود ، درین جاه شما رسم و رواج بریتانوی ها را از قبیل میدان های اسب سواری جایکه اسب سواران و مربیون انها از قرن 19 به این طرف میدان های مسابقه اسب دوانی را اماده میکردند ، مشاهده نموده میتوانید.

حالا بعد پیروزی مافظه کاران در انتخابات چندی پیش بریتانیا و همچنان در پیش منظر همه پرسی اینده خروج از عضویت اتحادیه اروپا ، کسانی را که میخواهند در فرانسه زندگی نمایند به مشکل مواجه ساخته است.
برای اینکه انها بتوانند در فرانسه بمانند ، یا باید کارت سبز اقامت بدست بیاورند و یا درخواست تابعیت بدهند.
السون و انا کارینه در فرانسه  یکجاه با فامیل های خود زندگی میکنند ، انها درین جاه برای خود کار خانه ساخته اند. انها میگویند اگر  انگستان از ااتحادیه اروپا خارج شود تعداد زیادی مجور خواهند بود برای ابد با کشور خود خدا حافظی کنند. زیاد امیوارم که بریتانیا از اتحادیه اروپای خارج نشوند. من شدید نگرانم.

چیزی که مرا ناراحت میسازد حقوق تقاوعد من و همچنان بیمه صحی و تحصیلات اطفال من میباشد.

الیسون و کرینا میگویند: فرض کنیم اگر اطفال ما بخواهند در دانشگاه های بریتانیا شامل شوند در انصورت چه باید کرد.

برای انگیس این فاجعه خواهد بود. از لحاظ جغرافایی بریتانیا از مجموعه جزایر تشکیل شده است. چرا زیاد تر ازین میخواهد متمایز از دیگران باشد؟.

یک تعداد زیاد مردم از دیر زمان اینجاه زندگی میکنند ، نمی شود که یک باره بکس خود را جمع کرد و به بریتانیا بازگشت نمود. این مردم از کشور خود زیاد دلسرد شده اند ، زیرا حقوق شان پامال میشود. انا کرینا معتقد است که در نتیجه سالیان متمادی انها در اروپا خواهند ماند.
بسیاری هنوز اماده نیستند که شهروند فرانسه شوند بخاطری که توانسته باشند در اینجاه زندگی کنند. من علاقه دارم که اطفال من دو زبان را فرا گرفته اند و از دو فرهنگ بهره میگیرند. به همان اندازه که دوستان انگیس داریم ، دوستان فرانسوی هم داریم. انا گپ های خود را به این جمله ختم میکند که ، در هر صورت من یک انگیس هستم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала