پیشبینی روز قیامت در خزان سال جاری

© Flickr / Hubble ESAپیشگویی ها برای آخر دنیا به ماه سپتامبر اشاره می کنند
پیشگویی ها برای آخر دنیا به ماه سپتامبر اشاره می کنند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طرفداران تیوری توطئه گرانه معتقد هستند که سه ماه دیگر یک شهاب بزرگ آسمانی به سطح کره زمین سقوط می کند که در نتیجه اثابت آن تمام دنیا از بین می رود.

 

در بسیاری از وبلاگ های علمی — ترویجی دنیا خبر فرارسیدن آخر دنیا در خزان امسال و در تاریخ بین 22 تا 28 سپتامبر شایع شده است. طرفداران تیوری توطئه گرانه معتقد هستند که سه ماه دیگر یک شهاب بزرگ آسمانی به سطح کره زمین سقوط می کند که در نتیجه اثابت آن تمام دنیا از بین می رود.

یک کارشناس خودخوانده در حوزه فضانوردی نیز تایید کرده است که آخر دنیا طبق کتاب انجیل به زودی فرا می رسد. به اعتقاد وی، پس از سقوط این شهاب سنگ به زمین، عصر «سوگ هفت ساله» فرا می رسد.

گفته میشود که کارکنان ناسا این نقطه نظر را تائید میکند. دانشمندان می گویند که بیشتر ستاره ها در فضای اتموسفیر زمین میسوزند. این مساله باعث از بین رفتن لایه محافظ کره زمین می شود.

طبق اطلاعات ما، در چندصدسال آینده هیچ برخوردی با شهاب سنگ های بزرگ وجود نخواهد داشت. یکی از کارکنان ناسا می گوید که همکارانش دایما در حال طراحی تکنالوژی جدید هستند و همین مساله تخمین خطر سقوط شهاب سنگ ها را به طرف زمین به حداقل می رساند.

به هر حال، سخنان دانشمندان چندان مورد تایید پیشگویان آخر زمان نیستند. بلاگر ها می گویند که شاید برخورد دهنده هادرونی بزرگ بیشترین نقش را در این حادثه داشته باشد.

این اولین بار نیست که توجه رسانه ها به مساله آخر زمان جلب می شود. سال 2011 هم یک موعظ مسیحی از امریکا به نام جارولد کمپینگ از طریق رادیو اعلام کرد که روز 21 می 2015 آخر زمان می شود. بسیاری از همکارانش نیز از او حمایت کردند، اما وقتی تا ماه جون زنده ماندند، تعجب کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала