اعدام 151 سرباز و افسر سابق عراق

© REUTERS / Social media via Reuters TVداعش بیش از 150 نظامی سابق عراقی را به اتهام جاسوسی اعدام کرد
داعش بیش از 150 نظامی سابق عراقی را به اتهام جاسوسی اعدام کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
داعش بیش از 150 نظامی سابق عراقی را به اتهام جاسوسی اعدام کرد

شبه نظامیان عضو گروه تروریستی موسوم به "دولت اسلامی" یا داعش 151 سرباز و افسر سابق اردوی عراق را در شهر موصل، واقع در شمال این کشور اعدام کردند.

یک منبع در شهر موصل این مطلب را به شبکه تلویزیونی کردزبان Rudawاعلام کرده افزود که این نظامیان را به خاطر اعدام کردند که امکان میرفت, آنها درباره نقل و انتقالات و پایگاه های نظامی داعش اطلاعات جمع آوری میکنند.

گروه تروریستی" دولت اسلامی" موسوم به داعش پس از آنکه اراضی پهناوری را در شمال و شرق سوریه و شمال و غرب عراق به تصرف خود در آورد، روز 29 جون سال گذشته تشکیل خلافت اسلامی در این نواحی به رهبری سرکرده خود را اعلام کرد. این گروه وحشی و بیرحم که در حال گسترش فعالیت خود در دیگر کشور ها بویژه لیبیا، مصر ، افغانستان، یمن، تونس و نایجریا بوده و در دیگر نقاط جهان از جمله کشور های اروپایی عملیات تروریستی اجرا می کند، یکی از بزرگترین معضلات فعلی در دنیا می باشد.

داعش که تعداد افراد آن به گزارش سازمان سیا حدود 30 هزار نفر است، بطور منظم "کافران" (مسیحیان، خبرنگاران، خارجیان و نظامیان) را به اشکال ددمنشانه اعدام کرده و ویدئوهای آنرا در اینترنت منتشر می کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала