داعش دو کودک را به صلیب آویخت

داعش دو کودک را به صلیب آویخت
داعش دو کودک را به صلیب آویخت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شبه نظامیان داعشی در ولایت دیرالزور سوریه دو پسرنوجوان را که در ماه رمضان روزه خواری می کردند، بازداشت و به صلیب آویزان کردند

به گفته رامی عبدالرحمان، رئیس دیده بان حقوق بشر سوریه، اهالی روستای المیادین اطلاع دادند که دستان اینئدو کودک را بسته و آنها را از  آرنج ها در برابر ساختمان پولیس دینی آویزان کردند و این شکنجه از حدود ظهر تا غروب هنوز ادامه داشت.

معلوم نیست که آیا این پسربچه ها پس از چنین شکنجه ای زنده مانده اند یا نه. همچنین گفته نمی شود که آنها جزو پیروان کدام مذهب بوده اند.

گروه دولت اسلامی که بخش عظیمی از قلمروی عراق و سوریه را تسخیر کرده است، یکی از بزرگترین معضلات جهان در سال 2014 بوده و است. بر اساس گزارش آژانس اطلاعات مرکزی ایالات متحده "سیا" تعداد نظامیان این گروه شورشی را 30 هزار نفر اعلام نموده. هنوز جبهه ی واحدی برای مبارزه با داعش تشکیل نشده است ولی از مخالفان و مبارزان آن می توان به ارتش ملی کشورهای سوریه و عراق، نیروهای ارتش بین المللی به سرکردگی آمریکا(فقط حملات هوایی) و همچنین کردهای سوریه و عراق اشاره نمود. در چارچوب این حملات و درگیری های نظامی، چندین هزار شهروند بی گناه جان خود را ازدست داده اند، صدها هزار نفر پناهنده شده و چندین هزارنفر در اسارت نیروهای داعش قرار دارند..

داعش بطور منظم "کافران" (مسیحیان، خبرنگاران، خارجیان و نظامیان) را به اشکال ددمنشانه اعدام کرده و ویدئوهای آنرا در اینترنت منتشر می کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала