اتحادیه اروپا پلان مقابله با رسانه های روسیه راتهیه می نماید

© Sputnikمارگاریته سیمونیان رئیس کانال تلویزیونی راشا تودی
مارگاریته سیمونیان رئیس کانال تلویزیونی راشا تودی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پلان جدید مقابله اتحادیه اروپا علیه تبلیغات روسیه

نشریه EUobserver که طرح اسناد را بدست دارد, به شکل ان لین خبر داده است که پلان مقابله اتحادیه اروپا علیه تبلیغات روسیه: عبارت از پیشبرد سیاست اتحادیه اروپا در قلمرو اتحاد شوری سابق و همچنان اتخاذ تدابیر جهت مقابله با رسانه های روسیه میباشد.

کمسیون اتحادیه اروپا قرار است غرض مقابله با کانال تلویریونیRT و آژانس خبری  Sputnik سطح همکاری خود را با ارگانهای نظارتی ملی منجمله از طریق برگزاری جلسات مشترک گروپ های تنظیمی اروپائی توسعه دهد. برعلاوه کمسیون اروپا خواستار پیشنهاد اتخاذ قوانین جدید میباشد تا اساس را برای جلب توجه به تهدیدات فعلی فراهم نماید.

گروپ از متخصصین اتحادیه اروپا نیز قصد دارند مواد مواصلاتی را در بخش های مهم منجمله به زبان روسی غرض توضح بعدی آن  در بین شبکات مطبوعاتی، هیات و کشور های عضو اتحادیه اروپا تهیه نمایند.

مارگاریته سیمونیان رئیس کانال تلویزیونی راشا تودی اظهار داشته است: زمان که در اروپا صد ها روزنامه, کانال های تلویزیونی و رادیو ها وجود دارد که همه آنها فقط یک نقطه نظردر ارتباط رویداد های جهانی را نشر وتبلیغ میکنند، اتحادیه اروپا سعی میورزد فقط صدای متناوبRT را خاموش کنند که همزمان نشرات رسانه های بزرگ غرب، بشمول بی بی سی، دی وای و ارو نیوز به زبان روسی جریان دارد. آیا بعد از این, اتحادیه اروپا میتواند مثل سابق جنگ اطلاعاتی علیه روسیه را رد نماید, فعلاً وقت آن رسیده تا اتحادیه اروپا درک کند که مردم از اطلاعات و اخبار یک جانبه رسانه های شان خسته شده اند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала