کلوپ ویدیو

حادثه تصادم قطار اهن در مومبای

عضو شوید
حادثه دردناک در ستیشن قطار اهن Churchgate شهر مومبای هند رخ داد.راننده قطار اهن اطراف شهر قطار را اداره کرده نتوانست و با پلتفورم یکجا با واگون ها تصادم نمود. در نتیجه شش نفر صدمه دیدند. در این باره تلویزیون NDTV خبر داد.

نوار ظبط شده حادثه که نزدیک بود به فاجعه منجر گردد، در شبکه جهانی انتیرنیت منتشر شده است. در تصاویر منتشره دیده میشود که چگونه قطار اهن، بدون انکه مجال کاهش سرعت را پیدا کند، بروی پلتفورم می پرد. خوشبختانه، در روی پلتفورم عملاً مردم وجود نداشت. واگون ها چنان به هوا پریدند، گویی در زیر انه بمب منفجر شده است. مسافران ترسیده وحشت زده قطار را ترک می کنند.
رفت و امد در این قسمت راه اهن برای چند ساعت متوقف شد. سه نفر از جمله پنج مسافر که در نتیجه حادثه صدمه دیده، در شفاخانه بستری شده اند. خبر داده شده که انها را بعد از معالجه در همان روز رخصت کردند و این مردم صدمات جزیی برداشته بودند.
راننده وحشت زده قطار گفت: " من احساس کردم که با مرگ روبرو شدم". او نیز صدمات جدی ندیده است. نه راننده قطار و نه هم رهبری راه اهن علت این حادثه را تدقیق نه ساختند. در هر صورت، راننده و مامور نظارت ستیشن را هنگام تحقیق حادثه از وطیفه برکنار نمودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала