جلاد داعش فرار کرد

© Video screenshotداعش
داعش - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
"جان جهادی" یا همان "جلاد داعش"، چند هفته پیش گروه تروریستی داعش را به مقصد شمال آفریقا ترک کرده است.

آژانس لعالم ـ برخی منابع آگاه تاکید کردند که محمد اموازی (26ساله) معروف به "جان جهادی" یا همان "جلاد داعش"، چند هفته پیش گروه تروریستی داعش را به مقصد شمال آفریقا ترک کرده است.

روزنامه "اکسپرس" چاپ انگلستان روز (شنبه) خبر داد: در صورتی که داعش احساس کند از این پس به محمد اموازی نیاز ندارد، او را همانند یک سنگی بی ارزش پرتاب خواهد کرد و ممکن است "جان" به سرنوشت قربانیان خود گرفتار شود.

گفتنه میشود که این تروریست انگلستان کویتی الاصل پس از کشف هویت اش در رسانه ها به عنوان قاتل مریض گروگان های انگلیسی و آمریکایی، دچار رعب و وحشت شد و نگران است که تحت تعقیب نیروهای ویژه انگلیسی و آمریکایی در عراق و سوریه قرار گیرد.

به نوشته روزنامه اکسپرس، محمد اموازی همچنین نگران است که افشأ هویت اش از اهمیت وی به عنوان قاتل در میان داعش بکاهد؛ او ترس و هراس دارد که مبادا برخی عناصر که داعش را ترک می کنند، علیه او دست به اقدام شوند.

محمد اموازی به سبب قتل استیون ساتلوف، جیمز فولی، دیوید هاینز، آلن هنینگ و پیتر کاسیگ تحت تعقیب قرار دارد.

تحقیقات اخیر حاکی از آن است که سیف الدین رزقی (23 ساله) که در حمله تروریستی به تفریگاه سیاحتی شهر سوسه در تونس جان 38 سیاح خارجی را گرفت، در همان اردوگاه ی که محمد اموازی در آن حضور داشت، آموزش دیده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала