قتل قاتل زنان

عضو شوید
فاحشه ی قاتل فاحشه هارا با سلاح قاتل کشت

رسانه های آمریکایی در حال بحث قضیه ای هستند  که در « چارلستون» (غرب ویرجینیا)  رخ داد. در آنجا  فاحشه ای  مردی به نام نیل  فولس را به قتل رساند.  پولیس  حدس می زند که «نیل» قاتل خطرناک بود  که زنان را شکار می کرد.

وقتی فاحشه در زمان معین به محل رسید، نیل او را با اسلحه تهدید کرده پرسید: «  زندگی یا مرگ»؟  و بعد شروع به خفه کردن او شد.  اما زن فاحشه مقاومت کرد  و  توانست اسلحه  را از دست او بگیرد و بطرف  مردی که از پشت او را خفه میکرد فیر کند..

در جریان تحقیقات معلوم شد که در داخل موترو تول بکس آن خنجر، تبر، چاقو، بیل  و  تعداد زیادی پاکت های پلاستیکی زباله  و واسکت ضد گلوله  و 4 دوجین  دستبند پیدا شد.

هم اکنون امکان دست داشتن فولس در قتل 9 زن بررسی می شود که در  زمانهای مختلف در  ایالات « اوهایو»، « ایلنوئیس» و «نوادا» رخ داده بود.  تمام مقتولین، فاحشه بودند که با درج آگهی  دراینترنت بدنبال مشتری می گشتند.  قاتل  بدن  قربانی خود را تکه تکه می کرد  و آنها را در داخل بوجی زباله می انداخت.

 در موتر فولس، فهرست  10 شماره تیفون  زنان دیگر پیدا شد که از راه فاحشه گری  درآمد کسب می کردند. سانوالی معتقد است که این زن  نه فقط جان خود، بلکه جان  تعداد  زیادی از قربانیان بالقوه را نجات داده هست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала