فیلم در مورد سیاست آمریکا: " هدف حمله بعدی ما کجاست"

© AP Photo / Carlo Allegriفیلم در مورد سیاست آمریکا: " هدف حمله بعدی ما کجاست"
فیلم در مورد سیاست آمریکا:  هدف حمله بعدی ما کجاست - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش "The Hollywood Reporter" مایکل مور کارگردان مستند ساز معروف آمریکایی فیلمی را در مورد سیاست کنونی ایالات متحده به نام "هدف حمله بعدی ما کجاست" را در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو معرفی می کند.

به گفته این منبع، کارگردان این فیلم موفق به مخفی نگهداشتن داستان و روند ساخت این فیلم شده است. موضوع این فیلم تنها پس از تماشای آن توسط سازمان دهندگان جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو که قرار است در ماه پستامبر برگزار گردد، اعلام شد. براساس گزارش سایت جشواره بین المللی فیلم تورنتو، آقای مور در فیلم خود می خواهد بگوید که " پنتاگون چی وقت مداخلات خود را رها می کند به کشور خود آمریکا می رسد".
مایکل مور گفت: حالا که موضوع فیلم آشکار شده است، میخواهم بگویم که فیلم جدید بنده بسیار فیلم هیجان آمیزی است.
به گفته این کارگردان، داستان این فیلم هیچ ارتباطی با رویدادهای نظامی خاصی ندارد. وی افزود: امریکا پس از حمله 11 سپتامبر به طور مداوم در جستجوی یک دشمن خارجی است و این برای حفظ کمپلکس صنعت نظامی کشور ضروری می باشد. او همچنین اضافه کرد، این موضوع همواره مرا درگیر کرده بود و اشتراک دائمی امریکا در جنگ های بی پایان باعث شد تا مواد لازم برای ساخت این فیلم تهیه گردد.
مایکل فرانسیس مور — روزنامه نگار آمریکایی کارگردان فیلم های مستند در ژانر طنز اجتماعی و سیاسی می باشد. وی برنده "اسکار" در سال 2003 ، برنده "نخل طلایی" در جشنواره فیلم کن در سال 2004 شد. فیلم "فارنهایت 9/11" یکی از بهترین فیلم ها در تاریخ فیلم مستند شناخت شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала