دختران چیچنی داعش را فریب دادند

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر دختران چیچینی
دختران چیچینی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چند دختر چیچنی به بهانه بدست آوردن پول سفر به سوریه از استخدام دهندگان داعش پول گرفتند

چند دختر چیچنی، تحت تعقیب ارگانهای نظم عامه قرار گرفتند. کارمندان نظم عامه به این عقیده هستند که هر کدام آنها در سایت های اجتماعی با اشخاص ارتباط گرفتند که خود را مبارزین "دولت اسلامی" موسوم به داعش نامیدند. آنها از دختران خواستند که به زندگی جدید آغاز نمایند و با آنها بپییوندند.  دختران فوق الذکر سازمان تروریستی داعش را " قربانی " خود برگزیدند. آنها از استخدام کنندگان داعش برای تکت طیاره به سوریه پول خواستند و بعد از آن ناپدید شدند.

یکی از این دختران میگوید: "یکی از داعشی ها از من پرسید که آیا نمی خواهم به سوریه بروم؟ وضع سوریه بسیارخوب است". من در جواب گفتم که پول برای سفر ندارم و در جواب به من پیشنهاد کمک پولی از طریق Qiwi را نمود.

این دغل کاری بود. همین که داعشی پول به حساب دختران فرستادند. عاجل حساب و ارتباط با دختران قطع شد. در حقیقت دختران جدی قصد رفتن به سوریه و پیوستن با داعش را نداشتند.

یکی از دختران گفت: «اکثر دوستان شان به سوریه رفنتد، اما از سفر خود راضی نیستند".

این پروسه چند مرحله و زمان طولانی را با خود دارد. نخست دختر ها با قربانی آینده خود در انترنت به تماس میشوند که به تعقیب آن عکس خود را میفرستند که چهره اش دیده شود. اکثر اوقات عکس دختران زیبا دیگر را میفرستند. این اقدام گویندگی از جدی بودن معرفت میکند و مرد قربانی شده وعده کمک را میدهد.

فعلاً تمام دختران فوق الذکر در چیچین تعقیق تحت قرار دارند. حالا معلوم میشود، حتی مردانی هم وجود دارد که اکونت جعلی را برای بدست آوردن پول ایجاد می نمایند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала