نرخ برده های جنسی

© Adel Hanaبرده جنسی
برده جنسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
داعش نرخ نامه خرید و فروش برده های جنسی را تهیه نموده است

به گفته خانم "زینب بانگورا" نماینده ویژه سرمنشی سازمان ملل متحد در امور تجاوزات جنسی هنگام اختلافات، در اراضی تحت کنترل "دولت اسلامی" — داعش لیست قیمت زنان و کودکان به اسارت در آمده را تهیه نموده است.

خانم بانگورا تعریف کرده که هنگام سفرش به عراق یک کاپی جزوه داعش به دست وی افتاده که در آن در میان دیگر مطالب نرخ کودکان برده وجود داشت. برخی شک در اصیل بودن نرخ نامه شک دارند، ولی خانم بانگورا می گوید که آن سند واقعی بوده و منعکس کننده معاملات حقیقی میباشد.

خانم بانگورا در مصاحبه هفته گذشته گفت: "دختران را مانند بیلر نفت می فروشند. یک دختر ممکن است 5- 6 بار به افراد متفاوتی فروخته شود. نرخ دختران و پسران تا 9 ساله 165 دالر و دختران نوجوان 124 دالار و زنان بالاتر از 20 سال از این هم پایین تر است. ابتدا سران داعش برای خود بردگان می گیرند و بقیه را به فروش می گذارند و افراد پولدار می توانند آنها را بابت چند هزار دالر خریداری کنند. شبه نظامیان داعش می توانند بردگان باقی مانده را مطابق نرخ موجود در لیست برای خود بخرند".

گروه «دولت اسلامی» (داعش) یکی از خطرات عمده برای جهان است

خانم زینب بانگورا قبلا هم به محض بازگشت از سفر به شرق نزدیک به  این جنبه زندگی رایج در داعش اشاره کرده چنین تعریف نمود: "یک فرد جوان می خواهد یگرت بکشد ولی پول خرید یگ قطی سگرت را ندارد. او صاحب یک زن برده است و وی را به فرد دیگری می فروشد و با پول آن یک قوطی سگرت را می خرد. خلاصه، نرخ یک زن برده یک قطی سیگرت است. در قلمرو داعش ازدواج های اجباری با قیام کنندگان و بردگی جنسی شگوفان است و تجاوز جنسی روز بروز بیشتر به آله جنگ تبدیل می شود.

داعش جنایات خود را کتمان نمی کند بر عکس آنها را به نمایش می گذارد. در اینترنت ویدیو های حاوی اعدام ها و تخریب آثار تاریخی بار ها منتشر  شده است. به عقیده خانم "کری کروفورد" از دانشگاه "جیمز مدیسون" در  شهر هاریسون بورگ ایالت ویرجینیای آمریکا، گروه تروریستی داعش با پخش  گزارشات در باره جنایات خود می خواهد روابط داخلی خود را مستحکم تر کرده و در میان ساکنان وحشت بپاشد. این دانشمند آمریکایی گفت: "اگر شما یا افراد گروه تان  مرتکب اعمال ممنوعه می شوید، شما روابط داخلی این گروه را تحکیم می کنید. بعلاوه تجاوز های جنسی در واقع   ترس و وحشت  را در جامعه بوجود می آورند".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала