دالر روی کیبل حرکت میکند

© Flickr / frankieleonدالر
دالر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جان کیری وزیر خارجه امریکا کانگرس را به تصویب موافقت نامه در باره ایران دعوت نمود.

عجیب اینکه، صحبت اصلاً به هیچ وجه بر سر جمهوری اسلامی نه، بلکه بر سر شرکای امریکا در اتحادیه اروپایی مطرح بحث می باشد که میتوانند از امریکا روگردان شوند. در ان صورت تحریمات ضد روسیه که واشنگتن با فشار اعمال میکند پا در هوا خواهند ماند.
وزیر خارجه امریکا گفت: " این، دوستان من، نسخه سریع است، تا دالر امریکایی بیش از این اسعار ذخیره وی جهانی نخواهد بود. این کار، البته، در یک شب رخ نخواهد داد. بلاک بزرگ بازیگران موجود است که انتظار نه نشسته، تا امریکا به انها بگوید که چه کار باید بکنند. انها میتوانند به مفکوره ایجاد اسعار دیگر ذخیره وی نسبت سیاست کوتاه بینانه امریکا مبادرت ورزند».
دالر در صورت برخورد نادرست نسبت به موافقت نامه در باره پروگرام اتمی ایران با خطر سقوط مواجه می باشد، این مطلب را حسن خانی زاده سیاست دان تهرانی و مدیر مسوول اژانس «مهر» در مصاحبه با بخش فارسی رادیو سپوتنیک اعلام داشت:

جان کری همچنان معلومات داد که اگر موافقت نامه با ایران تصویب نشود، پس این کار میتواند مناسبات بین ایالات متحده امریکا با متحدین ان را بی ثبات سازد و تشریک مساعی با انها را در باره مسایل مبرم دیگر تحت ضربه قرار دهد.
حسن هانی زاده میگوید که مساله اعتبار بارک اوباما مطرح است.

شما مصاحبه با حسن هانی زاده سیاست دان تهرانی و مدیر مسوول اژانس «مهر» را با بخش فارسی رادیو سپوتنیک شنیدید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала