جهاد برای نابودی اسلام

© AP Photo / Wael Qubadyتانک
تانک - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تانک های ایران طی دو سال آینده داخل کعبه خواهد شد

العالم — نویسنده ترکی با چشم از پوشی نقش منفی کشورش در بحرانهای سوریه و عراق و نادیده گرفتن حمایت های انقره از گروه های تروریستی در منطقه، در ادعایی مضحک اعلام کرد که تانک های ایران طی دو سال آینده به کعبه خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "ابراهیم کاراگول" مدیر مسوول روزنامه "ینی شفق" چاپ ترکیه روز شنبه در مقاله ای نوشت: منطقه شرق میانه به دلیل تفرقه افگنی های مذهبی به دو اردوگاه اصلی تقسیم شده است و کسانی که اوایل دوران جنگ سرد از تعیین سرحدات کشورهای اسلامی با خون دم می زدند، از 10 سال پیش این جمله را تکرار می کنند که "اسلام با خودش خواهد جنگید" و حالا می بینیم که این ادعاها به واقعیت تبدیل شده است.

این نویسنده درباره رسیدن جنگ به کانون اسلام یعنی مکه مکرمه هشدار داده نوشت: "برحذر باشید که چنین اتفاقی ممکن است روی دهد".

کاراگول با بیان این که تهران، نقشه جیوسیاسی خطرناکی را در منطقه اجرا خواهد کرد، مدعی شد: "این اطلاعاتی را که می گویم، ثبت کنید که روزی فرا می رسد که ایران به عربستان و نیز به عراق و کویت حمله می کند".

وی می افزاید: "به اعتقاد شخصی من، کشورهای واقع در حوزه خلیج فارس، طی دو سال آینده شاهد ناآرامی و تنش خواهند بود و در واقع بحران مذهبی خطرناکی در این منطقه روی خواهد داد و این کشورها آشکارا از سوی ایران تهدید خواهند شد و پس از مدتی، تهران به طور مستقیم وارد این کشورها خواهد شد.

کاراگول همچنین مدعی شده که "ماجراجویی های خطرناکی که ایران در خلیج فارس انجام می دهد، همه منطقه را تکان خواهد داد و موج های ناشی از این وضعیت به سرحدات ترکیه نیز خواهد رسید؛ از این رو باید سرکشی ها و بلندپروزی های ایران را قبل از اینکه فرصت از دست برود و تانک های ایران به مکه برسد و تا پیش از آنکه بحران آغاز شده در خلیج فارس به جنگ مکه تبدیل شود، کنترل کرد".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала