قتل وحشیانه دختر نوجوان توسط دو برادراش

© AP Photo / Rafiq Maqboolقتل وحشیانه دختر نوجوان
قتل وحشیانه دختر نوجوان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دوبرادر هندی خواهر خود را بنا بر روابط عاشقانه با پسر کاکایش، بی رحمانه سربریدند

آنها قصد عرورسی داشتند. اما برادران دختر 17 ساله بنا بر عقاید دینی مخالف عروسی ایشان بودند، آنها سرخواهر خود را وحشیانه بریده به سراسر قریه نشان دادند.

این حادثه در ایالت اوتار پرداش رخ داد. فعلاً  این دو برادر تحت تعقیب پولیس قرار دارند، زیرا آنها با سر خواهر شان از منطقه ناپدید شدند.

قسمیکه NDTV خبر میدهد، این دو برادر 20 و 25 ساله خواهر خود را تاریخی 17 اوگست در جوار خانه معشوق اش دیدند. آنها از دیدن خواهر خود در نزدیکی خانه پسر کاکایشان عصبانی شدند، خواهر خود را کش کرده به میدان قصبه خود بردند و به تدریج او را مورد لت و کوب قرار دادند. سپس سر او را بریدند. در جریان یک ساعت سر بریده خواهر خود را در سراسر قریه به همگان نشان داده فریاد زدند: به همه دختران قریه ما اخطار میدهیم که  از روابط با اشخاص نا محرم قبل ازدواج امتناع ورزند. ما به دختران و خواهران قریه خود اجازه روابط عاشقانه را نمی دهیم.

طبق گزارش India Times این دختر با والدین و چهار برادر اش زندگی میکرد. اکثر اعضا خانواده وی موافق به عروسی او با بچه کاکایش بودند، اما صرف دو برادراش مخالف این عروسی بودند. خانواده شاه حتی با نزدیکان عروس در ارتباط مراسم عروسی صحبت نموده بودند. برادران عروس از خواهرشان خوستنه بود که به روابط عاشقانه با پسر کاکایش خاتمه دهدع اما دختر آنرا نپذیرفت که مورد لت و کوب شدید برادران اش قرار گرفت..

دخترک از برادرانش فرار نموده در خانه شوهر آینده اش پنهان شد. براردرانش آمدند و از او خواستند که به خانه برگردد. اما دختر امتناع ورزید. آنوقت آن دو برادر خواهر خود را از خانه کاکایش کشیدند، مورد لت و کوب قرار داده در میدان قریه بردند و سر او را بریدند.

متاسفانه که هیچ مرد قریه در مقابل برادران خونخور این دخترک برنخواستند. دیگر اینکه پولیس بنا بر علت نا معلوم, نامزد دختر مقتول را بازداشت نموده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала