کشف بزرگ‌ترین قربانگاه با بیشترین تعداد اسکلت جمجمه انسان

© Sputnik / Aleksandr Vilf /  مراجعه به بانک تصاویر کشف بزرگ‌ترین قربانگاه با بیشترین تعداد اسکلت جمجمه انسان
کشف بزرگ‌ترین قربانگاه با بیشترین تعداد اسکلت جمجمه انسان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
براساس گزارش آژانس خبری" رویتر" تیم باستان شناسان درجریان بررسی ‌های باستان شناسی درمکزیک موفق به کشف بزرگ‌ترین قربانگاه انسان با بیشترین تعداد اسکلت جمجمه انسان شده‌است.

به گفته این منبع، این اسکلت های جمجمه انسان مربوط به زمان امپراتوری آزتک می باشد. احتمال می رود، این جمجمه انسان مربوط به افرادی که در زمان فتح این کشور توسط سربازان آزتک اسیر گرفته شده و سپس سرشان از بدن جدا گردیده و توسط آن دیواری با ارتفاع 8 متر و طول 32 متر از سر آنها ساخته شده است. این دیوار بین سال های 1485-1502 ساخته شده است.
رائول باریرا باستان شناس عضو تیم کاوشگر در مزیکو سیتی می گوید: این جمجمه‌ها زیر مکانی که سنگ مخصوص قربانی کردن آدمیان نیز درآنجا قرار دارد، دفن شده بودند. هر دو سوی این جمجمه‎ها نیز دارای حفره‌هایی بوده است که نشان می‌دهد مدتی نیز به قلاب مخصوص،آویزان بوده‎اند.
یافته‌های اخیرنشانگر راه‌های جدیدتر تمدن‌های ماقبل کلمبیایی در استفاده از جمجمه‌ها در مراسم آیینی است که در "معبد مایور "شهر مکزیکو سیتی برگزار می‎شده است. این معبد جایی است که مهم‌ترین مراسم آیینی آزتک‌ها در فاصله سال های 1519 تا زمان تصرف منطقه توسط اسپانیایی‌ها در سال 1521 برگزار می‌شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала