میلیاردر امریکایی، خبرنگار "Univision" را از کنفرانس مطبوعاتی بیرون کرد

© REUTERS / Brian Snyderمیلیاردر امریکایی، خبرنگار "Univision" را از کنفرانس مطبوعاتی بیرون کرد
میلیاردر امریکایی، خبرنگار Univision را از کنفرانس مطبوعاتی بیرون کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ه گزارش "TASS" دونالد ترامپ میلیاردر امریکایی کاندید حزب جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به یک رسوایی جدید دیگر متهم شد. وی روز سه شنبه تاریخ 25 اگست راموس خبرنگار تلویزیون "Univision " را از سالون کنفرانس اخراج کرد.

راموس در جریان این کنفرانس مطبوعاتی تلاش می کرد، تا به آقای ترامپ سوالی در مورد پلان وی برای جلوگیری از ارائه تابعیت به کودکان مهاجران غیرقانونی که در امریکا تولد می شوند، دهد. اما وی از پاسخ دادن به سوال این خبرنگار خودداری نموده و وی را به نشستن به جایش دستور داد. ترامپ گفت: هر موقع برایت وقت دادم، می توانی سوال کنی. وی در ادامه گفت: به تو کسی اجازه سوال کردن را نداده و سریع به دفترت "Univision " برگرد. دقایق بعد وی با صدای بلند از نگهبان خواست، تا این خبرنگار را از سالون بیرون کند. سپس وی با صدای بلند شروع به فریاد کرد و گفت: خود این خبرنگار مقصر است.
بالاخره در پایان کنفرانس مطبوعاتی ترامپ به این خبرنگار اجازه بازگشت به سالون و سوال کردن را داد. وی به پاسخ سوال این خبرنگار گفت: من بر روی پلان و موضع خود در قبال مهاجران غیرقانونی در امریکا و اخراج آنها از این کشور پافشاری می کنم.
در عین حال او به خبرنگار تلویزیون "یورویژن" اشاره کرد که قبلا از این تلویزیون شکایت کرده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала