برتری قوای هوائی چین و روسیه در مقابل امریکا

© Photo / The Popov Omsk Radio Factoryطیاره بدون پیلوت روسی
طیاره بدون پیلوت روسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هواپیما های بدون سرنشین روسیه و چین برتری طیارات غیر قابل دید امریکا در هوا را ضرب صفر می نماید

مجله The National Interest  امریکائی مقاله وحشتناک را چندی قبل نشر نمود. در آن تائید گردید که اختراعات اخیر روسیه و چین در عرصه طیارات بدون پیلوت میتواند امریکا را از امتیازات هوای محروم بسازد.

در نشریه آمده است که هواپیما های بدون سرنشین روسیه و چین برتری طیارات غیر قابل دید امریکا در هوا را ضرب صفر می نماید.

به نظر مبصرین، از سیستم هوشدار دهنده هواپیما های بدون سرنشین چینائی که به نام "عقاب های خداوندی" مسما شده اند، میتوان به مثابه طیارات بمب افکن D-2 و یاعلیه اهداف بحری چون کشتی های بحری نوع DDG-1000  مجهز با تسلیحات اتمی استفاده کرد. قوای هوای چین با استعمال عقاب های هوائی خود میتواند به بسیار سادگی طیارات غیر قابل دید و راکت های امریکای را قبل از اینکه داخل قلمرو فضائی چین شود، کشف و نابود نماید.

معمولا،ً اکثر طیارات غیر قابل دید، برای آن ساخته شده تا از طریق رادار کشف  نگردند. اما در طیارات بدون سرنشین روسیه و چین از رادار با فرکانس پائین برای  کشف طیارات نوع ستلس چون F-35، F-22  و B-2 استفاده شده است.

طیارات بدون پیلوت روسیه مجهر با سیستم پیچیده مبارزه با رادار دشمن نیز میباشد که نتنها خودش را از حملات راکت های هوا به هوا مدافع می نماید, بلکه از کشف رادار دشمن محفوظ میدارد.

این واقعیت است که طیارات بدون پیلوت روسیه میتواند طیارات با تکنالوژی ستلس را بدون اینکه کشف شود, تشخیص و تعقیب نماید که خود تهدید و خطر بزرگ برای طیارات امریکای میباشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала