پوتین – روسیه خواهان مبارزه مشترک علیه تروریزم است

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiyپوتین – روسیه خواهان مبارزه مشترک علیه تروریزم است
پوتین – روسیه خواهان مبارزه مشترک علیه تروریزم است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه خواهان مبارزه مشترک علیه تروریزم و افراطگرایی در کشورهای دارای مشکل شد.

پوتین پس از اشتراک در همایش اقتصادی شرق در پاسخ به ژورنالیستان گفت، باید خاطرنشان سازم که ضرورت به مبارزه مشترک علیه تروریزم و افراطگرایی در نقاط مختلف و در کشورهای دارای مشکل، می باشد.

به گفته وی، بدون حل و فصل این پرابلم پیشرفت به جلو امکان پذیر نیست. وی افزود، چطور می شود در مناطقی که توسط دولت اسلامی کنترول می شود، پیشرفت کرد. امکان پذیر نیست: مردم از آنجا می گریزند، تروریستان صدها و هزاران نفر را از بین می برند، آثار فرهنگی را نابود می سازند، مردم را زنده می سوزانند و غرق می کنند، مردم را زنده سر می برند. چطور می توان در آنجا زندگی کرد؟ البته که مردم از آنجا می گریزند.

پوتین گفت: گام دوم، بازسازی و بهینه سازی اقتصادی و عرصه اجتماعی این کشورها است. فقط با این تفکر احترام به تاریخ، سنت و مذهب مردم این کشورها می توان آنجا دولت را برقرار کرد و حمایت گسترده اقتصادی و سیاسی کرد. اگر ما متحدانه در این جهت عمل کنیم، بنابراین به نتیجه مثبت دست خواهیم یافت. اما اگر ما جداگانه عمل کنیم و میان خود در مورد اصول دموکراسی در برخی از مناطق بحث کنیم، بیشتر به بن بست برمی خوریم.

پرزیدنت علاوه کرد، برای حل این پرابلم ، روسیه گامهای عملی برای ایجاد ائتلاف بین المللی ضد تروریستی بر می دارد. وی افزود، ما به واقعیت می خواهیم چنین ائتلاف بین المللی مبارزه علیه تروریزم و افراطگرایی را ایجاد کنیم، با این هدف ما مشوره ها و رایزنی هایی با همکاران امریکایی خود داریم. پوتین خاطرنشان ساخت که در این مورد با باراک اوباما رئیس جمهور ایالات متحده و نیز رهبران ترکیه، عربستان سعودی، اردن، مصر و کشورهای دیگری صحبتهای تلفونی داشته است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала