جواب ناسا مبنی بر روز قیامت

© Sputnik / Aleksandr Vilf /  مراجعه به بانک تصاویر خونین شدن رنگ مهتاب
خونین شدن رنگ مهتاب - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ناسا به سرو صدا های مبنی برختم جهان ناشی از خونین شدن رنگ مهتاب جواب داد

متخصصین ناسا خبر هیجانی درمورد اینکه رنگ خونین مهتاب در اواخر ماه سپتامبر، شاید با عث سقوط شهاب به زمین شود که ممکن با عث ختم روشنی در جهان یا بروز روز قیامت گردد.

نخست جان حوپی امریکائی که اساس گزار کلیسای به اصطلاح "سنگ بنیادی" و مولف کتاب چهار مهتاب گرفتگی میباشد، مساله نزدیک شدن قیامت را پیشبینی کرد که سرو صدأ هیجانی را برانگیخت.

به اساس پیشبینی این شبان، مهتاب گرفتگی چهارم غرق خون میباشد و به تاریخ 24 سپتامبر باران سقوط شهاب های آسمانی صورت میگرد که با عث نابودی تمام زنده جان های روی زمین میگردد.

متخصصین ناسا سعی ورزیدند از این بابت وضع روحی کاربران انترنت را قسماً آرام بسازند. متخصصین این سازمان تصریح دادند که چانس سقوط شهاب خطر ناک به زمین بیشتر از 0.01% نیست.

آژانس بین المللی "روسیه امروز" به نقل از نیو یارک تایمز خبر میدهد که به ارزیابی ناسا در ماه سپتامبر، هیچ یک از 100 شهاب خطر ناک آسمانی به زمین نزدیک نمیشود و در جریان صد سال بعدی هم هیچ جسم خطر ناک آسمانی زمین را تهدید نمیکند.

گفته میشود که به تاریخ 28 سپتامبر مهتاب گرفتگی رخ میدهد که در اثر آن رنگ مهتاب سرخ معلوم میشود و این چهارمین مهتاب گرفتگی در این اواخر میباشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала