اقدامات پارلمان بریتانیا برضد داعش

© AFP 2023 / Alain Jocardصدراعظم بریتانیا
صدراعظم بریتانیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در جلسه پارلمان بریتانیا به ارتباط سیاست این کشور راجع به سوریه گفته شده که در حال حاظر دولت اسلامی نسبت به نیرو های اپوزیسیون سوریه قویتر میباشند .

در پارلمان اتحادیه شاهی انگلستان معتقد اند که با تاسف باید به این موضوع اقرار نمود که از زمانی به اینسو نیرو های اپوزیسیون دولت اسلامی از قدرت قابل ملاحظه برخوردار گردیده اند. دیده میشود که انها حتا نیم از خاک سوریه را در تصرف خود دراورده اند.
قبلا صدراعظم بریتانیا" دیوید کیمیرون" گفته بود که حکومت بریتانیا عملیات هوایی بر سوریه را مجاز میداند. به کمک طیارات بی پیلوت بالای دو طبعه بریتانیا که طرفدار تند روها در جنگ بودند ، حملات صورت گرفت.
صدراعظم بریتانیا افزود: امروز من میتوانم به پارلمان اعلام نمایم که بعد از پلان همه جانبه به خاطر دفاع کشور ، بالای دو تن از جنگجویان دولت اسلامی که طبعه بریتانیا بودند حمله هوایی صورت گرفت که در نتیجه،انها نابود شدند.
وزیر دفاع بریتانیا" مایکل فیلون" از یاد اوری جزییات این عملیات خود داری ورزید ، اما گفته است که این اقدام به نفع بریتانوی ها بود.وی افزود: انها میخواهند بالای ما حمله نمایند. من نمیخواهم از کدام شخص مشخص که تحت تعقیب قرار دارد ، یاداوری نمایم. اینها تعداد زیاد از تروریستان هستند. من بعید نمیدانم که در اینده نیز ما اقدامات مشابه را انجام خواهیم داد.
"جیمز سونی " پروفیسور و استاد دروس حقوق بشر در دانشگاه " لانکاستر" به این عقیده است که استفاده از طیارات بی پیلوت بیانگر انست که سیاست دفاعی بریتانیا تغییر نموده است. وی میگوید که: من به این باور هستم صدراعظم پرنسیپ های جدید دفاعی کشور را قانونی اعلام نموده است. به این ارتباط میخواهم بدانم که دادستان به او چه مشوره داده است.
اما باید یاد اور شد که نباید هر کار را صرف به خاطر انکه دادستان انرا قانونی تلقی نموده ، قانونی شمرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала