رئیس جمهور سوریه داعش را "پروژه افراطی غربی" خواند

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر رئیس جمهور سوریه
رئیس جمهور سوریه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بشار اسد رئیس جمهور سوریه گفت: گروه های تروریستی "دولت اسلامی" و "جبهه النصره " پروژه افراطی غربی می باشد. به گفته اسد، گروه های تروریستی داعش و النصره موج سوم سازمان های سیاسی غرب می باشد که به منظور ترویج ایدئولوژی مسموم ایجاد شده است.

تشکیل "اخوان المسلمین" در آغاز قرن گذشته موج اول سازمان های سیاسی غرب بود و القاعده موج دوم آن که علیه اتحاد جماهیر شوروی در افغانستان مبارزه کرد، می باشد. موج سوم هم، همین دولت اسلامی ، جبهه النصره و دیگر گروه های تروریستی مشابه می باشد.
بشار اسد رئیس جمهور روسیه در مصاحبه خود با رسانه های روسیه گفت: دولت اسلامی و دیگر گروه های تروریستی چیست؟ آن- پروژه افراطی غربی می باشد. با این حال، وی تاکید کرد، که دولت اسلامی داعش را نه تنها یک دولت بلکه نیمه دولت حساب نمی کند.

گروه تروریستیدولت اسلامی تلاش می کند تا به شکل دولت داوطلبانی را که در توهمات گذشته زندگی می کنند، استخدام کند. رویای ایجاد یک دولت اسلامی به خاطر دین می باشد، اما — نگرش آرمانگرایانه آنها خلاف دین- حتی گمراه کننده می باشد.

رهبر سوریه توضیح داد: دولت نمی تواند به سادگی بر جامعه تحمیل کند بر خلاف جامعه باید دولت را ایجاد کند. به گفته وی، دولت اسلامی حتی اگر مارک واحد پول خود را چاپ کند و یا پاسپورت صادر کند، این بدین معنا نیست که آنها یک دولت دارند. اولاً آنها هیچ وجه مشترک با مردم ندارند و دوماً ساکنان مناطقی که توسط داعش اشغال شده است، برای زندگی به کشور واقعی فرار می کنند و یا سلاح در دست گرفته علیه آنها می جنگند. به گفته رئیس جمهور سوریه، تنها یک اقلیت کوچک به دروغ های داعش باور دارند. البته آنها دولت نیستند، بلکه گروه های تروریستی افراطی می باشند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала