گشایش نخستین کمپ مهاجرین ساخته شده توسط متخصصان روسی در سوریه

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر گشایش نخستین کمپ مهاجرین ساخته شده توسط متخصصان روسی در سوریه
گشایش نخستین کمپ مهاجرین ساخته شده توسط متخصصان روسی در سوریه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
غذاهای روسی در وسط صحراهای عرب: کمپ مهاجرین برای نخستین بار که توسط متخصصان روسی در بیابان های عرب برای مهاجرین سوریه ساخته شده است، گشایش یافت.

این کمپ مجهز با آشپزخانه همراه با غذاهای روسی، حمام و دیگر وسایل اولیه مورد نیاز در نزدیکی شهر حما آماده پذیرش 500 مهاجر می باشد. این کمپ برای 500 نفر در نظر گرفته شده، اما در موقع اضطراری امکانات برپایی خیمه و پذیرایی تا هزار نفر را نیز دارد. این کمپ ساخته متخصصان روسی در آینده نزدیک توسط دولت سوریه تصویب می گردد و به افرادی که خانه و زندگی خود را در جنگ سوریه از دست داده و یا اینکه مناطق شان تحت کنترول داعش قرار گرفته و فراری هستند، تحویل داده می شود.

کمپ مهاجرین در شهر حما در نزدیکترین منطقه نبرد واقع شده و در 40 کیلومتری درگیری موقعیت دارد و مکان نسبتا امنی برای مهاجرین می باشد. در این کمپ 25 خیمه همراه با سالن غذا خوری، آشپزخانه با فضای باز، تجهیزات ذخیره آب نتظیم شده است. داوطلبان ماموریت های بشر دوستانه فعالیت های خود را در این کمپ آغاز کردند.

یک تن از داوطلبان سوریه هلال احمر می گوید: " من خیلی زود طرز تهیه غذاهای روسی را آموختم و تازه کاشا (فرنی) نیز آماده کردم. به گفته وی، ما همزمان توانایی غذا دادن بیش از 200 نفر را با مواد غذایی که روسها برای ما آماده کرده اند را داریم و این مواد غذایی برای یک ماه کافی است. پس از آن مؤسسات خیریه مواد غذایی به مهاجرین کمک خواهند کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала