امریکا آماده تعامل با روسیه است

© Sputnik / Igor Mikhalev /  مراجعه به بانک تصاویر امریکا آماده تعامل با روسیه است
امریکا آماده تعامل با روسیه است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آمریکا آماده تعامل با روسیه وایران جهت جلوگیری از درگیری ها در سوریه میباشد

آمریکا در صورت ضرورت آماده تعامل با روسیه و ایران جهت جلوگیری از بروز درگیری های احتمالی میان نظامیان کشورها در سوریه است.

پیتر کوک، سخنگوی رسمی وزارت دفاع آمریکا ضمن بیان این مطلب افزود:" دفاع از پیلوتان ما که هر روز در این منطقه پرواز می کنند و امنیت آنها ، برای ما بسیار زیاد با اهمیت میباشد و ما تمام اقدامات ممکن را برای متیقن شدن به امنیت آنها در حد ممکن اتخاذ خواهیم کرد".

یادآور می شود طیارت ائتلاف ضد داعشی به رهبری آمریکا بطور منظم مواضع این گروه تروریستی در عراق و سوریه را بمباران می کنند. این عملیات در عراق با اجازه دولت این کشور اما در سوریه بدون توافق با دمشق صورت می گیرد.

گروه دولت اسلامی که بخش عظیمی از قلمروی عراق و سوریه را تسخیر کرده است، یکی از بزرگترین معضلات جهان در سال 2014 بوده و است. بر اساس گزارش آژانس اطلاعات مرکزی ایالات متحده "سیا" تعداد نظامیان این گروه شورشی را 30 هزار نفر اعلام نموده. هنوز جبهه ی واحدی برای مبارزه با داعش تشکیل نشده است ولی از مخالفان و مبارزان آن می توان به ارتش ملی کشورهای سوریه و عراق، نیروهای ارتش بین المللی به سرکردگی آمریکا(فقط حملات هوایی) و همچنین کردهای سوریه و عراق اشاره نمود. در چارچوب این حملات و درگیری های نظامی، چندین هزار شهروند بی گناه جان خود را ازدست داده اند، صدها هزار نفر پناهنده شده و چندین هزارنفر در اسارت نیروهای داعش قرار دارند    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала