ولادیمیر پوتین در مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی ایراد میکند

© Sputnik / Michael Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر رئیس جمهور ولادیمیر پوتین
رئیس جمهور ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنرانی ولادیمیر پوتین در مجمع عمومی ملل متحد

رئیس جمهور ولادیمیر پوتین در 70 مین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی ایراد میکند. در باره اینکه رئیس دولت از تریبون کدام سخنان را مطرح خواهد ساخت، حدس و گمان های زیادی وجود داشت.  رئیس جمهور قبلاً در مصاحبه با تلویزیون های CBS و PBS معلومات داد که در سخنرانی خود بر موضوع مبارزه با تروریزم، منجمله، اوضاع در سوریه تماس خواهد گرفت. نظر به اعلامیه های که تا به حال از مسکو مواصلت ورزیده، معلوم شده که روسیه مانند گذشته خواستار ایجاد جبهه واحد مبارزه علیه «دولت اسلامی» می باشد که در ان مطلقاً همه بازیگران، حتی مقامات سوریه، شامل باشند. مسکو همچنان خواستار ایجاد مرکز مشترک استخباراتی می باشد. حتی توافق بین روسیه، ایران، عراق و سوریه راجع به ایجاد مرکز استخباراتی در بغداد وجود دارد.

ولادیمیر پوتین تا به حال هر نوع ارسال اسلحه به شورشیان مسلح سوریه جداً مورد انتقاد قرار میدهد، این گونه اعمال را نه تنها غیرقانونی، بلکه غیرموثر میداند، به خاطریکه، به گفته او، اکثراً همین شورشیان به گروه «دولت اسلامی» می پیوندند و برعلاوه این سلاح های که امریکایان به انها داده با خود می برند.

روسیه، به نوبه خود، در حال حاضر به خاطر کمک نظامی که مسکو به حکومت سوریه می نماید، از طرف غرب تحت فشار و انتقاد زیاد قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала