بازداشت کارشناس امور امنیتی تلویزیون فاکس نیوز در امریکا

عضو شوید
وین سیمونز، مهمان همیشگی کانال تلویزیونی "فاکس نیوز" امریکا به دلیل دورغ گفتن اش در مورد کارش در سازمان مرکزی اطلاعات آمریکا (سیا) بازداشت گردید. آقای سیمونز هیچ وقت در سازمان سیا خدمت نکرده و اطلاعات غیر موثقی را در اسناد دولتی ذکر کرده است.

وین سیمونز که خود را کارشناس امورامنیتی معرفی می کرد، از سال 2004 میلادی دهها بار در برنامه های مختلف فاکس نیوز شرکت کرده است. فاکس نیوز معمولا وی را مامور پیشین سیا، تحلیل گر یا افسرپولیس معرفی می کرد.

وین سیمونز در سایت شخصی خود نوشته است که وی را پس از خدمت در گروه خاص شبه نظامی نیروی بحری برای اجرای عملیات در خارج از کشور، به کار اطلاعاتی جلب کرده اند.

این مرد ادعا کرده بود رهبری عملیات اطلاعاتی فوق العاده محرمانه را علیه برخی از قاچاقچیان مواد مخدر و اسلحه از آمریکای مرکزی و جنوبی و خاور نزدیک به عهده داشته است.

سخنگوی سارنوالی منطقه شرقی ایالت ویرجینای آمریکا اعلام کرد، سیمونز هیچگونه ارتباطی با سازمان سیا نداشته است. وی به دروغگویی، تقلب و کلاه برداری متهم شده و در صورت اثبات این اتهامات به 35 سال حبس محکوم خواهد شد.

علاوه براین، فاکس نیوز نیزاعلام کرده است که وین سیمونپز هیچگاه کارمند این شبکه نبوده و تنها به عنوان مهمان در برنامه های دعوت میشده است و هیچ وقت به ولی پولی پرداخت نشده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала