میدویدیف: امتناع امریکا از پذیرش هیات به مناسبات با اوباما مربوط نیست

© Sputnik / Mikhail Klimentiyev /  مراجعه به بانک تصاویر دمیتری میدویدیف
دمیتری میدویدیف - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اظهارات میدویدیف در باره امتناع امریکا از پذیرش هیات روسیه

دمیتری میدویدیف صدراعظم روسیه در باره برخورد خود نسبت به امتناع امریکا از هیات روسیه برای بحث در باره مساله سوریه معلومات داد و اظهار داشت که مناسبات متقابل انسانی با رئیس جمهور امریکا هیچ ربط به این مساله ندارد و در این مورد همیشه به منافع دولتی اولویت داده میشود.

میدویدیف در مصاحبه با برنامه «اخبار شنبه»، ضمن پاسخ به سوال در این باره که نسبت به امتناع امریکا از پذیرش هیات روسیه، با درنظرداشت مناسبات نه چندان بد شخصی با رئیس جمهور بارک اوباما، گفت: " شما میدانید، من فکر میکنم که مناسبات انسانی در اینجا جای ندارد، و منافع همیشه پیشگام می باشند".

صدراعظم گفت که عکس العمل اداره امریکا را عجیب میداند.

میدویدیف در مصاحبه با برنامه «اخبار شنبه» گفت: " منازعه بسیار جدی بوجود امده و نسبت به ان باید عکس العمل نشان داد و عکس العمل اداره کنونی امریکا تا اندازه زیاد عجیب است. ان را، معمولاً به چه متهم می سازند، به اینکه اداره کنونی امریکا بخود اجازه انچه را میدهد که ان را نباید به خود اجازه داد و ان ضعف، عدم قاطعیت و بی صلاحیتی است و اصلاً هیچگونه اقدامات را برای ان اتخاذ نمی کند، تا از این یا ان اولویت های خود دفاع کند. من نمی دانم که ایا این همینطور است یا نه، این کار انها است. ولی، در هر صورت، نظر به ان اعلامیه های که در این هفته شنیده شدند، منجمله از برخی کاتبان قصر سفید، به حقیقت شباهت دارند".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала