جنگجویان داعش هنگام عقب نشینی از دهات اشغال شده، مردم ملکی را اعدام میکنند

© Photo / Youtube / LIFENEWSجنگجویان گروه «دولت اسلامی» هنگام عقب نشینی از دهات اشغال شده، مردم ملکی را اعدام میکنند
جنگجویان گروه «دولت اسلامی» هنگام عقب نشینی از دهات اشغال شده، مردم ملکی را اعدام میکنند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مجازات های خونین و شکنجه ها را تروریستان توسط کمره ها و تیلفون های موبایل عکاسی میکنند.

تروریستان گروه «دولت اسلامی» و «جبهات النصره» با بی رحمی شان شهرت دارند. زمانیکه جنگجویان تحت یورش اردوی سوریه و ضربات نیروهای هوایی — فضایی روسیه به عقب نشینی مجبور شدند، انها، با کشتن باشندگان ملکی محلات مسکونی در راه از خود رد پای خونین بجا می گذارند.

افراطیون نه تنها مردم را سر می برند، بلکه این صحنه ها را توسط کمره ها و تیلفون های موبایل عکاسی میکنند. در این تصاویر ده ها مرد نیمه برهنه با داغ های شکنجه در روی بدن مشاهده میشوند. افراد مسلح انها را در قریه شتیبراک سوریه به اسارت گرفته بودند. مردم را جزای اعدام تهدید میکند، ولی قبل از این انها را توسط سوته و قمچین می زنند. اعضای گروه های جنایتکار به اطفال خود تمسخر و شکنجه نمودن اسیران می اموزند.

سی و پنج مرد را چند ساعت بعد از عکاسی این صحنه ها می کشند. این تصویر ویدیویی را سربازان اردوی حکومتی نزد یکی از تروریستان — اجیر از افغانستان که با اردوی جمهوری عربی سوریه در اطراف قریه شتیبریک وارد نبرد شده بود، کشف کردند.

در قریه شتیبریک همیشه علویان زندگی میکردند. نابودسازی انها یکی از اهداف جهادیون می باشد. طی مدت زمان شش ماه در قریه با جمیعت 5 هزار نفر، عملاً هیچکس نه مانده، کسانی به فرار موفق شده، ولی اکثریت انها را اعدام کرده اند. بسیاری زنان، طبق معلومات استخبارات سوریه، را افراد مسلح به بازار برده فروشی ترکیه برده اند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала