از اطفال مهاجرین مصری در ایتالیا برای فروش مواد مخدر و خشونت جنسی استفاده میشود

© AFP 2023 / Armend Nimaniاطفال مهاجر
اطفال مهاجر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سوءاستفاده از اطفال مهاجر مصری در ایتالیا

طوریکه روزنامه شتامپا به نقل از اداره ملی احصائیه قاهره می نویسد، ایتالیا در روز سه شنبه کشتی را توقیف نموده که در ان حد اقل 560 طفل به عمر تا 11 سال بدون هرگونه اسناد قرار داشتند. حکومت قاهره گفته: " در ایتالیا اطفال مهاجر به بردگان تاجران مواد مخدر و قربانیان خشونت های جنسی مبدل میگردند". این مطلب را ابراود نبیل مکرم وزیر مهاجرت مصر اعلام داشته است.

وزیر مساله اطفال — مهاجر را «فاجعه ملی» خواند. چندی قبل یک عده سازمان های غیرحکومتی کشور مساله اطفال — مهاجر مصری را بلند کردند که بعد از ورود به ایتالیا به کار، فروش مواد مخدر مجبور می سازند، مورد تجاوز جنسی قرار میدهند و انها را به انجام جنایات مجبور می سازند. صحبت بر سر شبکه کامل فروشندگان انسان ها مطرح می باشد که اطفال را در مصر جستجو میکنند و انها را به ایتالیا روان میکنند و به گروه های جنایتکار به فروش می رسانند.

اسوات مصریه، رئیس سازمان بین المللی مهاجرت مصر میگوید: "کمیت مهاجرت اطفال مصری تهدیدکننده است و پیوسته افزایش می یابد": از جمله 4000 هزار مهاجر غیرقانونی که وارد ایتالیا میشوند، حد اقل نیمی انها را اطفال — نابالغ تشکیل میدهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала