هیلاری کلینتون وزیر خارجه سابق امریکا معلوماتی در مورد برنامه های Russia Today دریافت می کرد

© AP Photo / Evan Vucciهیلاری کلینتون
هیلاری کلینتون - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه ایالات متحده در زمان ماموریت خویش به عنوان وزیر خارجه معلوماتی در مورد پروگرام تلویزیونی RT به خصوص در مورد سوریه دریافت می کرده است. مکاتبات اینترنتی کلینتون که به اساس حکم محکمه امریکایی در سایت وزارت خارجه این کشور به نشر رسیده است، حکایت می کند.

به تاریخ 13 فبروری 2012 مشاورین هیلاری کلینتون لینکی را از نشر کانال آر تی در مورد بحران سوریه به طور مثال به وی فرستاده اند. در این پروگرام یک کارشناس سیاسی گفته که امریکا و القاعده به دنبال چنین اهدافی در سوریه می باشد. در نامه ای که به همراه این برنامه ارسال شده بود، گفته شده، این موضوع یک نمودنه از مواردی است که رسانه های نیمه رسمی که در خارج فعالیت دارند، چه می گویند.

به علاوه، 18 اپریل 2012 جیکوب سالیون دستیار کلینتون پیامی را در مورد پروگرام جولیا آسانژ "جهان فردا" در تلویزیون RT ، که در خارج کشور به نشر رسیده، فرستاده است. مهمان برنامه حسن نصرالله رهبر جنبش حزب الله بوده است. برنامه آسانژ در آر تی موضوع اصلی بحث رسانه های معتبر جهان شد.

در سال 2011 وزیر خارجه ایالات متحده از کانگرس خواست بودجه خدمات بین المللی را افزایش دهد، به این دلیل که واشنگتن در جنگ معلوماتی جهانی در کانالهایی مثل آر تی، بازنده است، وی گفته که ما در وضعیت مبارزه معلومات نظامی هستیم که بازنده می باشیم.

کلینتون اظهار داشته که روسیه شبکه تلویزیونی انگلیسی زبان را به نشر سپرده، من آن را از چندین کشور تماشا کرده ام و این به طور کلی آموزنده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала