ولادیمیر پوتین: رسانه های روسی در خارج در مقابله با پروپاگند کمک میکند

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر رئیس جمهور ولادیمیر پوتین
رئیس جمهور ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بیانات ولادیمیر پوتین در پنجمین کانگرس هموطنان

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه طی سخنرانی در پنجمین کانگرس هموطنان خاطرنشان ساخت که فدراسیون روسیه کمک به مطبوعات روسی زبان در خارج که جهت دادن معلومات عینی تلاش می ورزند و در مبارزه با پروپاگند کمک میکنند، ادامه خواهد داد:

پوتین اعلام داشت: «در اینده نیز به وسایل اطلاعات جمعی روسی زبان، بشمول استفاده از امکانات فوند همکاری با مطبوعات روسی زبان خارجی تاسیس شده در خزان سال گذشته، کمک خواهیم کرد».

موصوف اظهار داشت که اکثریت مطلق چنین رسانه ها موضعگیری غیرمغرضانه خود را حفظ کرده و جهت دادن اطلاعات عینی و صادقانه راجع به روسیه معاصر و تاریخ ان و همچنان مهمترین حوادث سیاست خارجی تلاش می ورزند.

رئیس جمهور خاطرنشان ساخت: «این همه، واضحاً، به تحکیم اعتبار بین المللی و نفوذ کشور ما خدمت میکند و به تخریب طرز تفکر کهن و اعتقادات قبلی سال های گذشته کمک میکند و حقیقت را در مقابل کمپاین های پروپاگندی و کلیشه ها راجع به کشور ما ارایه میکنند».

رئیس دولت روسیه اظهار داشت که حمایت همه جانبه از هموطنان برای فدراسیون روسیه اولویت باقی می ماند و حکومت قصد دارد این کار را هرچه بیشتر «غیربیروکراتیک» سازد. به گفته رئیس جمهور، روسیه از منافع هموطنان که منجمله در سوریه و لیبیا زندگی میکنند، دفاع خواهد کرد.

ولادیمیر پوتین همچنان گفت که همین حمایت در بسیج جامعه هنگام پیوستن کریمیه با روسیه کمک نمود.

رئیس جمهور ولادیمیر پوتین راجع به پلان ها در باره توسعه سیستم گرانت ها جهت حمایت از پروژه های فرهنگی — تعلیمی خبر داد.

او افزود: «و، واضحاً، در اینده نیز به تحکیم شعبات موسسات تحصیلی ما در کشورهای دیگر، قبل از همه، البته، در ساحه جامعه دول مستقل، مساعدت خواهیم کرد».

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала