کمک دو میلیاردی دالری اتحادیه اروپا برای بازگشت مهاجرین به کشورشان

© AP Photo / Giannis Papanikosکمک دو میلیاردی دالری اتحادیه اروپا برای بازگشت مهاجرین به کشورشان
کمک دو میلیاردی دالری اتحادیه اروپا برای بازگشت مهاجرین به کشورشان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اتحادیه اروپا دو میلیارد دالر برای بازگشت مهاجرین به کشورهای شان اختصاص میدهد.

رهبران اتحادیه اروپا در حال آمادگی طرح رادیکالی هستند که هدف اصلی آن تشویق بازگشت حداقل پناهندگان از 800 هزار پناهنده از کشورهای آفریقایی به کشورشان می باشد. براساس گزارش تلگراف، کشورهای عضو اتحادیه اروپا آماده هر نوع کمک از جمله کمک مالی برای پناهندگانی که به کشورشان باز گردند، می باشند.

علاوه براین، کشورهای عضو اتحادیه اروپا قصد دارند، صندوق مالی دو میلیارد دالر را به منظور تامین هزینه بازگشت مهاجران تشکیل دهند. به گفته این منبع، کشورهای سودان، کنیا، اوگاندا و اتیوپی از جمله کشورهایی هستند از این کمک مالی مستفید خواهند شد.

شرایط ساده برای اخذ ویزه محصلی، داکتران، و کارآفرینان از کشورهای افریقایی به اروپا و همچنین کمک به آنها در زمینه آموزش و پرورش و فراهم کردن شغل برای آنها شامل طرح بازگشت مهاجرین با کشورشان می باشد.

تلگراف به نقل از نیجل فاراژ رهبر حزب استقلال بریتانیا می نویسد: اگر این طرح تصویب و به اجرا گذاشته بود، واقعا "دیوانگی محض" است. به گفته وی، اتحادیه اروپا به جای اینکه ورود مهاجرین غیرقانونی از افریقا را متوقف کند، حضور آنها را در اروپا قانونی می کند و این اقدام کاملا "دیوانگی" است.
این روزنامه می نویسد: " گرچه انگلستان عضو کشورهای امضاء کنندگان قرارداد شنگن نمی باشد، باز هم لندن از قانونی کردن حضور پناهندگان که می تواند بار دیگر وضعیت بحرانی را مانند چند ماه قبل که در تونل مانش انگلیس مشاهده شد، شعله ور کنند؛ هراس دارد.

قابل ذکر است، تعداد زیادی از پناهندگان به تول مانش که بین انگلیس و فرانسه قرار دارد، هجوم برده که باعث اختلاف در حرکت قطار و خدمات رسانی گردید.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала