آژانس جهانی ضد تغلیظ بر منابع ارزیابی نا شده اتکا میکند

© Sputnik / Yuriy Streletsویتالی موتکو
ویتالی موتکو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارزیابی سیستم مبارزه با تغلیظ که از طرف (پاوندا ) تهیه گردیده از ماهیت سیاسی ویژه ای برخوردار است

آژانس جهانی ضد تغلیظ  قصد دارد به انجمن بین المللی فدراسیون  اتلیتیک سبک مراجعه نموده و خواستار آن گردد تا ورزشکاران  روسیه را  از مسابقات آینده نزدیک, بشمول بازی های المپیک 2016 از اشتراک محروم نمایند.

ویتالی موتکو وزیر سپورت فدراسیون روسیه به این نظر است که رئیس  کمیسیون, بلند تر از صلاحیت خود عمل نموده,  که خواستار محرومیت  ورزشکاران روسیه در  مسابقات  شده است.

ویتالی موتکو در مصاحبه با تلویزیونRT روسیه گفت که در حقیقت, هم گزارش  کمیسیون موجود است و هم  نظریات آقای پاوندا, که بلند تر ازصلاحیت کمیسیون است.

— وزیر سپورت  فدراسیون روسیه  به این نظر است که ارزیابی  سیستم مبارزه  با تغلیظ  که از طرف  (پاوندا) تهیه گردیده  از ماهیت  سیاسی  ویژه ای برخوردار است. ویتالی موتکو به منابع مشکوک که کمیسیون از آنها نتیجه گیری کرده  اشاره نموده گفت:  اگر شما گزارش را  گرفته ارزیابی کنید،  می بینید  که   کمیسیون  به بسیاری منابع غیر موثق و بعضی حقایق نا تائید شده اتکا نموده است که بجز از حدس و گمان چیز بیش نیست.

وزیر سپورت  یاد آور شد که روسیه  کنوانسیون  یونسکو  در مبارزه  با تغلیظ را  در سال 2006  تصویب نموده  است.

نتیجه اساسی این گزارش آن است, که آژانس ضد تغلیظ میخواهد لابراتوار ضد تغلیظ مسکو را  که به نابودی 1.4هزار  نمونه ای تغلیظ  مظنون گردیده است سلب جواز نمایند  .

در جواب  وزیر سپورت فدراسیون روسیه  یاد آور شد که فعالیت لابراتوار با نظارت ارگانهای بین المللی  انجام یافته و از سال 2009  در طول پنج سال تحت  رهبری کمیته بین المللی  المپیا و آژانس  ضد تغلیظ فعالیتهای عظیمی را  در مبارزه  با تغلیظ  انجام داده ایم.

وزیر سپورت فدراسیون روسیه یاد آور شد  که توسط متخصصین  روسیه, مسابقات بزرگ  چون  قهرمانی جهانی اتلیتیک سبک, قهرمانی جهانی  شنا, بازی های المپیک  و المپیا معلولین  را برگزار کرده اند.  او در ادامه گفت  — سالانه تقریبآ 15 هزار نمونه تغلیظ از ورزشکاران ما گرفته میشود  و تقریبآ  2 فیصد  ورزشکاران  بدون کمیسیون  توسط خدمات ضد تغلیظ روسیه از اشتراک محروم میشوند. اتهامات آنها بدون اساس بوده,چونکه  امروز خدمات  ضد تغلیظ  روسیه  تابع آژانس  جهانی  ضد تغلیظ  میباشد  و همه گفته های آنها  کاملآ  قراین بی اساس است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала