در ایران انتظار امدن پوتین دارند

© Sputnik / Sergey Guneevدر ایران انتظار امدن پوتین دارند
در ایران انتظار امدن پوتین دارند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه شاید در گردهمایی نوبتی کشورهای صادرکننده گاز که در تاریخ 23 نوامبر در ایران برگزار میگردد، شرکت ورزد. مساله سفر رهبر روسیه به جمهوری اسلامی ایران حالا در اداره کرملن بررسی میشود.

اخرین بار ولادیمر پوتین در سال 2007 از ایران بازدید رسمی بعمل اورده بود. با درنظرداشت مشارکت روزافزون مسکو و تهران در عرصه های نظامی، تخنیکی و اقتصادی — تجارتی، ضرورت و نیاز هماهنگ ساختن یک ساسله مسایل مهم ستراتیژیک بین دو کشور به سطح عالی بوجود امده است. به این ارتباط دمیتری پیسکوف سکرتر مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه، ضمن پاسخ به سوال راجع به امکان بازدید ولادیمیر پوتین از تهران جهت شرکت در اجلاس سازمان «اوپیک گاز» و ملاقات او با ایوو مورالیس رئیس جمهور بولویا، خبر داد که دعوت نامه از جانب ایران دریافت شده و مساله بررسی میگردد. پیسکوف به ژورنالیستان در روز پنجشنبه معلومات داد: « مساله در حال بررسی قرار دارد، نظر به ان که فیصله اتخاذ خواهد شد، ما همه را در این مورد مطلع خواهیم ساخت».
کدام مسایل ممکن در اجندا در صورت شامل خواهند بود، اگر بازدید رهبر روسیه از تهران صورت گیرد؟ ایران از این ملاقات چه چیز انتظار دارد؟ سجاد طائری ، تحلیل گر سیاسی شبکه اطلاعاتی — تحلیلی IranianPolicy.net پیشبینی خود را در زمینه در جریان مصاحبه با مارینا الشعلان خبرنگار خبرگزاری Sputnik Persian در میان گذاشته که توجه شما را به ان جلب میداریم:



اخرین امار آژانس های نظرسنجی در کشورهای مختلف گواهی میدهند که ولادیمیر پوتین در حال حاضر — سیاستمدار درجه یک در جهان می باشد. ایران — کشوری است که به ان همیشه توجه بسیار بلند مبذول می گردد. سجادی میگوید، جای تعجب نیست که بازدید احتمالی رئیس جمهور روسیه به جمهوری اسلامی ایران باعث انعکاسات وسیع اجتماعی خواهد شد:


در ایران انتظار ولادیمیر پوتین را دارند. این گفته را نظرسنجی تائید میکند که سایت Sputnik Persian انجام داده است. اکثریت نظردهندگان (تقریباً 41%) باور دارند که رئیس جمهور روسیه تا اواخر سال 2015 از ایران بازدید بعمل خواهد اورد. سجادی طائری در ادامه گفت:

 


شما پیشگویی سجاد طائری ، تحلیل گر سیاسی شبکه اطلاعاتی — تحلیلی IranianPolicy.net را به ارتباط بازدید اینده احتمالی رئیس جمهور ولادیمر پوتین از ایران جهت شرکت در گردهمایی صادرکنندگان گاز شنیدید.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала