سوخو 34 - طیاره جنگ الکترونیکی

© Sputnik / Ramil Sitdikov34 -سو
34 -سو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روسیه به کمک سیستم سوپرجت مبارزه رادیوالکترونیکی روسیه در خاور میانه شرایطی را به وجود آورده که هیچ قدرت زمینی و هوایی قادر نیست بدون موافقت مسکو اقدام نظامی آغاز کند

وزارت دفاع روسیه اولین پارتی کانتینرهای ویژه برای تبدیل بمب افکن های سوخو 34 به طیاره جنگ الکترونیک را در ماه نوامبر سال جاری صادر می کند.

ایگور ناسینکوف رئیس عمومی کنسرسیوم «تکنالوژی های رادیو الکترونیکی» در مصاحبه با خبرگزاری ریانووستی به این موضوع اشاره کرد.

«طیارات ویژه سوخو 34 قابلیت تبدیل به طیارات جنگ الکترونیک دارند که نه تنها از خودشان محافظت می کنند، بلکه با دستگاه های راداری و دستگاه های راکتی و همچنین طیارات کشف راداردار به راحتی مقابله کرده و از گروه طیارات نیز در مقابل هر گونه حمله دفاع می کنند».

روی بال های طیارات سوخو 34 یک مجموعه چند منظوره به نام «خیبینی 10 ب» کار گذاشته شده است.

روز 26 اکتوبر رسانه های اسرائیل خبر دادند که روسیه به کمک سیستم سوپرجت مبارزه رادیوالکترونیکی روسیه در خاور میانه شرایطی را به وجود آورده که هیچ قدرت زمینی و هوایی قادر نیست بدون موافقت  مسکو اقدام نظامی آغاز کند. جنرال بن خوجِس قوماندان نیروهای امریکا در اروپا ضمن توصیف قابلیت های سیستم جدید روسی گفت که مقامات نظامی امریکا بر برتری سیستم روسی اذعان دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала