ترور موضوع داغ مسلمانان در شبکه های اجتماعی شده است

© AFP 2023 / DOMINIQUE FAGETترور موضوع داغ مسلمانان در شبکه های اجتماعی شده است
ترور موضوع داغ مسلمانان در شبکه های اجتماعی شده است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسلمانان جهان پس از حملات تروریستی در پاریس عکس های مربوط به این حملات را در صفحات شخصی خود در شبکه های اجتماعی گذاشته و با استفاده از هشتگ ‪#‎Notinmyname

این حمله وحشیانه را محکوم می کنند. دنیس رازوموفسکی در صفحه فیس بوک خود می نویسد: «نباید اجازه بدهیم که اسلام هراسی و بیگانه هراسی شکل بگیرد. در ترور، ملت ها و اقوام بلکه افرادی برای منافع شخصی خود دست به چنین کارهایی می زنند و می خواهند بر مردم ضربه بزنند و آنها را علیه دیگران با رنگ پوست متفاوت، با ظاهر متفاوت و باور و اعتقاد متفاوت بشورانند.

پرچسب این هشتگ برای نخستین بار در سال 2014 توسط محصلین بریتانیایی راه اندازی شد. گروه تروریستی داعش در تاریخ 13 سپتامبر 2014 ویدیو اعدام دیوید هاینز فعال حقوق بشر بریتانیایی را متشر کرد. 21 سپتامبر 2014 موسسه خیریه "ActiveChangeFoundation" لندن از خود واکنش نشان داد و از تمام مسلمانان بریتانیا خواست تا با استفاده از پر چسب هشتگ "notinmyname " صفحه شخصی خود را در سایت "http://www.isisnotinmyname.com " ایجاد نمایند.

برچسب هشتگ پس از قتل شارلی ابدو روزنامه نگار دوباره مجبوبیت خود را بدست آورد. پس از انفجارهای اخیر پاریس در شب 13 سپتامبر، برچسب مذکور دوباره در شبکه های اجتماعی تویتر، اینستاگرام و فیس بوک منتشر گردید.

 

 

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала