اردوی سوریه حمله بر پایگاه هوایی در دیرالزور را دفع کرده است

© Sputnik / Mohammed Alaeddinسربازان سوریائی
سربازان سوریائی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دفع حمله افراد مسلح بر پایگاه هوایی در دیرالزور سوریه

 

افراد مسلح گروه تروریستی «دولت اسلامی» در روز جمعه جهت تهاجم بر میدان هوایی دیرالزور در شمال — شرق سوریه تلاش بعمل اوردند. مدافعین پایگاه هوایی  حمله را دفع کردند و 25 تروریست را از بین بردند. در این باره خبرگزاری «ریا نووستی» به نقل از یک منبع نظامی خبر داده است.

منبع به آژانس معلومات داد: " مدافعین میدان هوایی حمله افراد مسلح گروه تروریستی «دولت اسلامی» را از جهات شمال — شرقی و جنوب — شرقی دفع کردند. در جریان نبرد 25 تروریست از بین برده شده اند. نیروهای هوایی سوریه از هوا بر تروریستان مهاجم ضربات وارد اوردند، این کار نه تنها به دفع حمله، بلکه اغاز تهاجم و تحکیم مواضع خود در برخی قریه ها در جوار میدان هوایی کمک نمود".

 

بخش اعظم ولایت دیرالزور در حال حاضر توسط افراد مسلح گروه تروریستی «دولت اسلامی» کنترول میشود. تروریستان بصورت منظم بر میدان هوایی حملات انجام میدهند و از موترهای مملو از مواد منفجره وسایط زرهی استفاده میکنند. یکی از بزرگترین حملات در ماه سپتمبر صورت گرفت و حمله انگاه 15 ساعت دوام داشت، ولی گارنیزیون نظامی سوریه توانست حمله دشمن را دفع نماید و از دهات نزدیک در برابر افراد مسلح گروه تروریستی «دولت اسلامی» دفاع نماید. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала