وزارت دفاع روسیه: داعش به کشته شدن سه قوماندان خود بر اثر ضربات هوایی روسیه اعتراف کرد

© Sputnik / Vadim Savitskiy /  مراجعه به بانک تصاویر کنفرانس مطبوعاتی دگر جنرال اندری کارتاپولوف
کنفرانس مطبوعاتی دگر جنرال اندری کارتاپولوف - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اعتراف داعش بر قتل سه قوماندان خود

به گزارش داگرجنرال اندری کارتاپولوف رئیس اداره عمومی عملیات اوپراتیفی ستردرستیز نیرو های مسلح روسیه، بر اثر ضربات طیارات جنگی روسیه در سوریه در ولایت حلب سه قوماندان  گروه تروریستی «دولت اسلامی» (داعش) کشته شدند.

وی به ژورنالیستان گفت: «افراد مسلح داعش به کشته شدن قوماندانان خود ابو نور البعباسی، محمد بن خیرت و العقاب که در ناحیه حلب می جنگیدند اعتراف کردند».

دگر جنرال روسی افزود: «برعلاوه این اطلاع در دست است که شب 18 افراد مسلح دسته «شام طالبان» جسد فرمانده احمد ضیا کشته شده در نزدیکی کوه جب الاحمر را انتقال داده و بقیه گروه‌های تروریستی در آن ناحیه نسبت دادن تلفات جانی عظیم اعزام نیروهای تقویتی خواسته اند».

به گفته کارتاپولوف سران دسته های تروریستی در ولایت ادلیب اعتراف کردند که افراد مسلح بر اثر اصابت راکت روسی به یکی از واحد های تروریستان در قصبه جوزف تلفات بزرگی متحمل شدند.

وی تأکید کرد که روز 18 نوامبر در قصبه الاضخم خاکسپاری ابو بکر که در نتیجه یک ضربه بمی — راکتی نیروی هوایی روسیه به قتل رسیده، بعمل آمد.

 به اطلاع وزارت دفاع روسیه میزان ثمربخش بودن ضربات هوایی روسیه بر پایه معلومات عینی حاصل شده توسط طیارات و طیارات بی پیلوت روسیه ارزیابی و کنترول می‌شود. دگرجنرال کارتاپولوف اشاره کرد: «معلومات در باره تخریب واحد های دارای اهمیت زیاد با اطلاعات دریافت شده از اقمار مصنوعی هماهنگ می‌شود و اطلاعاتی در باره تلفات جانی تروریستان را از طرف سوریه دریافت می کنیم».

کارتاپولوف در پایان گفت که بنا بر اطلاعات که در دست هست، تروریستان در رابطه با تلفات جانی عظیمی که متحمل شده امکانات ان را ندارند که همه کشته شدگان خود را مطابق دین اسلام دفن نمایند و قوماندانان جبهه دستور داده که اجسادافراد مسلح عادی را به چاه های فاضلاب بیاندازند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала