وزارت خارجه روسیه: در جمله کشته شدگان در مالی اتباع روسیه وجود دارند

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر وزارت خارجه روسیه
وزارت خارجه روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کشته شدن اتباع روسیه در مالی

در جمله کشته شدگان هنگام حمله بر هوتل در مالی اتباع روسیه وجود دارند. وزارت خارجه روسیه اعلامیه مربوطه را بعد از تدقیق معلومات صادر نموده است. در این باره مارییه زخارووا نماینده رسمی وزارت خارجه روسیه به خبرگزاری «ریا نووستی» خبر داد.

زخارووا گفت: " در تاریخ 20 نوامبر، راساً بعد از دریافت معلومات راجع به عمل تروریستی در مالی، سفارت روسیه تحقیق در باره این قضیه را اغاز کرد. در صبح روز 21 نوامبر ما میتوانیم تائید کنیم که در جمله کشته شدگان در مالی اتباع روسیه وجود دارند".

او افزود: " بعد از ان که معلومات موثق راجع به تعداد و اسامی دریافت خواهد شد، وزارت خارجه اعلامیه را به این ارتباط صادر خواهد کرد".

قبلاً خبر داده شده بود که در روز شنبه در حدود ده نفر مسلح بر هوتل Radisson در مرکز پایتخت مالی حمله نمودند و 170 نفر را به گروگان گرفتند. نیروهای امنیتی گروگانان را ازاد ساخته اند. راجع به کشف 27 جسد مقتولان خبر داده شده است. ابراهیم ابوبکر کییتا رئیس جمهور مالی اعلام داشت که 19 نفر قربانی حمله گردیده، 7 نفر جراحات برداشته و دو جنگجو از بین برده شده اند.

مسوولیت این حمله تروریستی را گروه "ال مرابطون" که به گروه تروریستی «دولت اسلامی» حلف وفاداری یاد نموده و قبلاً حملات بر هوتل ها در مالی، منجمله در ماه اگست سال روان که در نتیجه ان 13 نفر کشته شده بودند، انجام داده بود، بر دوش گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала